NostraStoria Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Når begynte deres små med det? Mini øver seg flere ganger til dagen nå, han er 3 mnd'er. Han kommer bare til ene siden og så ligger han der og prøver å komme rundt, men ennå uten hell. Noen ganger prøver vi å "vise" veien rundt..da blir han superglad. Gleder meg masse til den dagen han får det til, kanskje litt tidlig ennå? Han er veldig bestemt ser jeg, så jeg lar han holde på.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Mine har vært ganske tidlig her. Eldste var 4 mnd, det er vel ganske normalt, men de tre yngste var 3 mnd og noen dager. Da ble de fort vandt til å ligge på magen i hvertfall, for de kom seg ikke over på rygg igjen før etter en god stund, hehe... Blir spennende med din lille da :-)
Rødhette <309+<312 Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Her snudde mini seg fra rygg til mage når han var akkurat 4mnd, men rullte seg på siden fra han var 3mnd, men dette er gangske tidlig har jeg forstått. vanligvis ruller de fra rygg til mage rundt 6mnd.
NostraStoria Skrevet 29. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2010 Hmm, ja han har vel vært litt tidlig ute med flere ting, så da kan det jo skje rundt 4 mnd'er hvis han er sterk nok da. Ser ut som han ikke får med seg kroppen ennå. Blir spennende å se!
Sistah*G07*J09* Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Storebror måtte vi lære å gjøre det, da han var 6mnd. Lillesøster lærte det helt selv da hun var 4mnd
lille sprelle Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Rullet først bevisst ved 9 mnd etter trening hos fysio. Gikk rundt møblene ved 10 mnd og gikk uten støtte for første gang rett før 1 år - pre- og dysmatur
Ranveig R Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 Eldste rulla frå rygg til mage ved 5 mnd (hadde den siste mnd berre jobba med å komme seg over armen, han kom seg til sida men ikkje lenger), og tilbake ved 6 mnd. Lille rulla frå rygg til mage ved drøyt 4 mnd, men klarte ikkje andre vegen før ca 6,5 mnd (men så likte ho veldig godt å ligge på magen, så hadde gjerne ikkje behovet for å rulle tilbake).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå