Gå til innhold

Skal arrangere utdrikningslag og trenger noen tips til småaktiviteter som kan være artige...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha to litt større aktiviteter, men trenger et par småaktiviteter å fylle opp med i mellom... Har dere noen artige aktiviteter å anbefale?:)

Skrevet

Hva med stylter? Ett kappløp altså.

Skrevet

VIlle vel kanskje unngått aktiviteter som innebærer risiko for at bruden går til alters på krykker ;) HVa med en quiz av noe slag?

Skrevet

Sporlek med spørsmål om bruden og brudgommen som er litt utenom det vanlige

Den tradisjonelle pakkeleken

Fotoshoot i parken.

Nødt eller sannhet, nerd men kan bli gøy.

Singstar, eller musikkquiz fra årstall fra dere var unge.

Har dere tatt vare på gamle skoledagbøker med de spørsmål om megselv sidene(ala Topp skoledagbok) er disse fryktelig pinlig/morsomme å ta fram

Spørsmål om brudgommen, der dere alt har spurt han.

Skrevet

hva heter den der leken hvor man sier.. jeg har ikke hatt sex i skogen... også må alle som har hatt sex i skogen drikke?

passer best litt utpå kvelden alts *fnis*

t-shirt med ulik tekst, hvor bruden må utføre ulike oppgaver, deretter få klippet ut en tekst- som tilsutt gir henne antrekk etter klokken 18.00....

drikkelek etter spørsmål som er stilt brudgom.. bruden må svare og forloveren må svare..

quiz eller hva f.. det heter. med spørsmål som handler om brudeparet og dees historie.

champis til vinnerlaget!

Skrevet

Tusen takk for mange bra tips:) Noen som har enda flere?:P

Skrevet

Hvis man ikke kjenner hverandre kan det være fint med en slags bli-kjent-lek. Alle forbereder to fakta om seg selv i form av "Jeg har..." "Jeg er..." (gjerne noe spesielt som "Jeg har kysset Tommy Steine" eller noe slik). Lappene legges i en boks, og bruden trekker en og en lapp. Hun gjetter hvem det er, og må drikke hvis hun svarer/gjetter feil. Og historien bak fakta fortelles:)

Pakkeleken er en slager, det samme med ballongene (navn på ekser på ballongene, bruden forteller noe om ham og ballongen sprekkes - symbolsk: hun er ferdig med dem).

Ellers gøy med Singstar litt utpå kvelden, nødt eller sannhet, film med brudgommen hvor han svarer på noen spørsmål om seg selv og bruden, bruden må gjette hva han kommer til å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...