Zitro Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Svart drakt f.eks. med hvit skjorte/bluse. Svart strømpebukse.
Himmel og hav Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Du kler deg diskret og pent, som om du skulle til jobbintervju hos statsministerens kontor. Mørke farger, sort eller mørkeblått, men kan godt ha en hvit bluse eller et skjerf med litt dyplilla el i. Ingen flashy smykker, voldsom sminke , korte skjørt eller meterhøye hæler.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Man har på seg "alvorlig tøy". Mørke farger,gjerne en drakt. Ikke dongeri,joggebukser og slikt.Men tøy som heller "godt voksne" damer bruker.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Jeg var i en begravelse en gang der ei jente hadde sort buksetights og en lang hvit bluse med sort magebelte. Hun fikk noen blikk for å si det sånn............. Så ikke gå i den fella!
Gjøkeredet③ Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Jeg er litt gammeldags, så jeg kjører helt svart når jeg skal i begravelse.. Sort skjorte, bukser, jakke og sko/støveletter (kommer litt an på årstiden)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå