Gå til innhold

9 uker og mage? 2.gangs

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg spørsmål fra ei venninne av ei venninne om jeg var gravid igjen? (!!!!!!) Ble rimelig paff, men svarte lykkelig ja, men at ingen vet det enda for det er så tidlig. Hun var virkelig søt og skrøt av min fine svai og bittelille mage...Jeg ser jo selv at jeg har lagt på meg, men visste virkelig ikke at det var så tydelig! Går jo i vanlige klær og har ikke problemer med knappene enda en gang...

Noen andre som har fått mage allerede nå? Første gang kom den jo ikke før jeg var drøye fire-fem mnd på vei! Hvor skal dette ende liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies jo at magen kommer tidligere hos 2. gangs, fordi aller organer der inne har vært utvidet en gang før.

Det trenger ikke å betyr at du får så veldig mye større mage fordi om. Det jevner seg nok ut etterhvert.

Jeg fikk ikke mage før jeg var 6 mnd på vei forrige og til og med da var den bitteliten. Nå er jeg veldig spent på når den blir å komme denne gangen. Er bare 5+1 ;)

Nå har det seg jo også slik at jeg magen er slappere enn den var før jeg ble gravid sist, så jeg ser jo egentlig gravid ut nå nesten. Men jeg klarer lett å holde inn magen og jeg kjenner ikke livmoren på noen måte.

Skrevet

Jeg er også i uke 9 og har mage...føler meg litt dum egentlig:) hehe

Skrevet

Jeg også! Litt stess å skjule den på jobb...

Skrevet

De sier jo det er vanlig at magen kommer frem tidligere ved nr 2.

Selv har jeg nettopp av denne grunn gåt til innkjøp av vide kjoler og tunikaer som jeg kan benytte når magen popper frem, for å skjule det hele. :) Ellers får jeg bare skylde på at jeg har blitt feit- jeg har jo et par kilo igjen fra forrige graviditet, og magen er slappere enn før, så kanskje jeg greier narre folk til å tro at jeg bare har blitt litt tykkfallen. :)

Er bare 4-5 uker på vei, og merker ingenting til livmora enda, men det kan jo hende jeg ser gravid ut om en mnds tid.

Skrevet

Jeg er førstegangs og er 6+1. Jeg har begynt med mammabukser:) magen nederst er helt hard hele dagen, og om kveldene er hele magen stor og oppblåst:)

Håper det jevner seg ut etterhvert!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...