Gå til innhold

2.gangs gravide: Hvordan skjønte dere at dere var gravid andre gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjente dere det på kroppen før dere skulle hatt mensen?

Og kjentes det annerledes ut enn første gang?

Bare lurer :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mens jeg første gangen ikke kjente noe som helst, og kun hadde mistanke ut fra manglende mens, kjente jeg det mer andre gang. Men ikke nevneverdig mer såvidt jeg husker - det var helst ømme pupper og veldige sultfølelser som kom som kastet på meg, i tillegg til den etterhvert manglende mensen da.

Skrevet

Takk :)

Hadde heller ingen symptomer første gang, bortsett fra manglende mensen.

Er litt usikker nå plutselig, for føler meg gravid.

Men skal ikke ha mensen enda.

Hvor lenge etter befruktning kan det vises på en test?

Skrevet

Jeg begynte å bli småkvalm/uggen en uke før mensen andre gang.. måtte spise minst hver 3 time for å ikke bli uvel. Jeg visste 95% sikkert at jeg var gravid, merket at noe var annerledes. Og det var jeg!:)

Første gang merket jeg ikke noe som helst før jeg var en uke over tida og tok testen.

Skrevet

Jeg kjente det i symfysen noen dager før ikm. Hadde ikke hatt vondt der siden forrige graviditet :-)

Skrevet

Her gikk det litt fort så jeg fikk ikke tilbake menser mellom graviditetene..

Hadde ikke peiling på at jeg var gravid.. Testet bare for sikkerthetsskyld en gang i ny og ne, og overraskelsen var stor da den var positiv.. Måtte på UL for å finne ut hvor langt jeg var på vei og ca termin. 6 uker på vei gitt...

Kjente ikke på kroppen at jeg var gravid med førstemann heller:o)

Skrevet

Jeg merka det fordi jeg satt å grein til gamle dawsons creek episoder ;) Grein for alt når jeg var gravid, med begge, men med andremann skjønte jeg hvorfor ;)

Skrevet

Takker for svar!

Får ta en test over helgen hvis ikke mensen kommer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...