Gå til innhold

Paradise Hotel: Skriv det mest irriterende du kommer på om årets deltakere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Victoria : "NÅ SKAL JEG PULE!!!!!"

Ehh.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stine Marie OSER av usikkerhet, blir sur hver gang hun ikke blir inkludert i noe og krever oppmerksomhet HELE tiden. Må være grusomt slitsomt å bo sammen med henne.

Skrevet

Jeg er utrolig lei av alle språkfeilene til Stian!

Verst var det da han snakka med Fabian og Patrick om hvor vanskelig det var å velge hvem de skulle skvise ut på parsermonien .. "Faen ass, alle her inne er så jævla likegyldige!!!" Han sa det opptil flere ganger.. Ehm.. Var det LIKEVERDIGE du mente kanskje...???

Skrevet

Æææ passa bedre med likegyldige enn likeverdige da!!! Eller vet du kanskje ikke hva ordet betyr??

Altså han mener kanskje at ingen bryr seg lenger, kanskje ikke om hverandre. Alle er likegyldige om alt og ingenting!!

Skjønner ikke problemet ditt, med språket hans..

Skrevet

Gikk inn på bloggen til niklas, og han er faktisk veldig flink til å skrive.. ble litt overraska over hvor reflektert og bra han skriver:)

Skrevet

Niklas fikkk faktisk 6 i både norsk og engelsk på skolen leste jeg, så ikke rart han kan skrive:)

Smartere enn han virker den fyren der.

Skrevet

For en herlig tråd! Og enda har ingen sagt noe nedsettende om oss som liker hjernedød tidtrøyte?

Torbjørn: blid og snill, men han kan jo ikke snakke!?

Stian: stokk dum. Når Caroline visste at Obama var demokrat syns han hun hadde for mye i hodet... Skriker ofte, utrolig mange "feil". Jeg er også sikker på at han mente likeverdig da han sa likegyldig, for av sammenhengen kom det fram at han likte alle godt.

Victoria: det er for meg symbolet på "jentete". Gråter for ingenting, trekker seg demonstrativt unna for å få oppmerksomhet, vil at alle guttene skal ligge langflate etter henne og love henne gull og grønne skoger uten å forlange noe tilbake av henne. Alt for opptatt av å vinne til at hun fortjener å vinne.

Stine-Marie: Nok en "jentete" oppførsel. Masete stemme, masete personlighet. Griner og shaker om hverandre og er mer opptatt av hva Victoria gjør enn hvordan hun fremstilles selv. Alt tolkes i verste mening.

Tine: bare søt og snill. veldig naiv. Fortjener å vinne, men jeg er redd det blir for tøft for henne på slutten.

Emil: veldig umoden, men morsom.

Carl: ikke fin å se på, men han er en morsom fyr som lager mye gøy, og han kommer ikke til å spille skittent, det tror jeg han er for snill til.

Thea dreit seg litt ut med jordnær-kommentaren, og passer nok godt med Emil som partner (iq-wise). Men de to spiller godt sammen og kommer til å bli der lenge.

Niklas virker veldig myk inni. Kan ikke fatte at alle syns han er så kjekk, men hver sin smak...

Pernille er den mest irriterende av de som har vært innom. Fy for en stemme og fy for en framferd...

Skrevet

Niklas- Liker han litt, jeg. Synes han virker snill. Liker utseendet hans. Hane virker ikke som om han "tror han er noe".

Stine-mari- Likte henne best, men nå er hun litt vel irriterende. Hadde vært søtere uten alle de ringene i øret og med litt mindre vulgær påkledning. Blir litt "trashy" når hun viser mest mulig hele tiden!

Tine- Håper hun vinner. Hun er så snill og slett ikke så bimbo som jeg trodde. Hun går rart, litt sånn Charlie Chaplin gange. Og alt for digre jur!

Thea- huff, hun er stygg:tettsittende øyne og grusome tenner. Dum som et brød, men ganske snill.

Emil- Overkåt "evig-fjortis". Ok å se på, bortsett fra potetnesa. Sikkert ikke rare iq'en på den karen der.

Carl- Trodde aldri jeg skulle like han, men han er jo så blid og glad hele tiden. En god, og positiv gladgutt, som sier de mest naive ting: "jeg ser ut som en prins med det lange lyse håret!"

Victoria-for en idiot! Hun må jo ha en diagnose! Stygge hengeøyne, skjev nese, underbitt, stygge kronglete lepper og det håret ser ut som inntørket levning fra 80-tallet! Usympatisk fitte!

Karoline- virker ganske smart og ærlig. veldig søt (og lita!)

Jon- wow, jeg hadde tatt han tvert! Fæl hårsveis, fantastiske øyne!

Skrevet

Jon : FYYYY for en frisyre :/

Skrevet

Stian sa det i en sammeheng med at han ikke visste hvem han ville skulle ryke, fordi han likte alle like godt. Og dermed blir ordet likeverdige riktig, og likegyldige helt feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...