Gå til innhold

Paradise Hotel: Skriv det mest irriterende du kommer på om årets deltakere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Patrick: Feilproporsjonert kropp de luxe! Ingen hals, tykk brystkasse og stygg rompe med tynne bein under! FYSJ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stine-Marie; Sutter-'traktor lesba', som klager på alt og alle, og blir sur for ingenting, og tror så godt om seg selv!

Skrevet

Victoria.. hele dama. i begynnelsen synes jeg alle var urettferdig mot henne, men hun får meg virkelig til å riste på hodet.. Det tok kaka nå som Torbjørn kom inn.. Makan til vinglete f****..

Skrevet

Stine Marie; Tøffer seg og griner om en annen.

Victoria synes jeg oppfører seg falsk, Stian har en grusom latter, Tine burde forminske puppene sine, Stine er oppmerksomhetssyk og griner om en annen, Patrik er bare fæl. Og ja, var det jeg kom på :) Niklas synes jeg virker barnslig til å være godt oppi 20 årene. Dessuten bør han klippe seg. Synes langt hår er fælt på gutter.

Skrevet

Så du irriterer deg mer eller mindre over hele paradise hotel du? :P

Jeg som skreiv om Victoria oppi her.. men må slenge på Stine marie.. som sikkert lider av adhd og oppmerksomhetstrang.

Og Patrick som er falsk som ei flue.. og ja.. må egentlig skrive under på at jeg irriterer meg over stort sett hele gjengen jeg og. Skjønner ikke egentlig hvorfor jeg ser på :P haha

Lene har jeg forresten ingenting imot.. hun er liksom bare sånn.. Litt for blåøyd og naiv. og skjønner ikke at puppene vil skape problemer for den lille 12 årige kroppen hennes etterhvert stakkar..

Skrevet

Haha, ja jeg gjør det! Det er nesten litt artig å se på dem da :)

Også irriterer jeg meg ganske mye over at samtlige sier "lizzm" i annenhver setning.. Haha og Thea da.. "Hu der Caroline virker jordnær mens jeg er mere down to earth"

Skrevet

Stine Marie: Veldig pen, og om hun rister på rumpa og gråter om en annen, så skylder jeg på alder. En fin jente.

Victoria: Hun tåler jeg bare ikke. Synes hele mennesket er skikkelig ekkel. Det er noe med måten hun er på som jeg ikke klarer å sette fingeren på.

Stian: Helt ok, hverken mer det ene eller det andre. Synes ikke han har ekkel latter, men et morsomt fjes som blir veldig engasjert når han snakker.

Tine: En VELDIG naiv jente. Hun tror godt om alle, såfremt ingen snakker nedsettende om dem. Og veldig lett å manipulere. Men ellers en søt jente med litt for store pupper, som har et veldig dårlig selvbilde.

Torbjørn: Njaaa, eeee... Om han vil æ si... Atte... Nei! (Gutten har ikke språk)

Mørke-Caroline: Flott, sympatisk jente. Har til gode å se henne drite seg ut.

Lyse-Caroline: Det samme som over.

Karl: Han var noe av det styggeste jeg har sett. Men nå? Liker jeg han kjempegodt, og han har vokst seg søt. Mest sannsynlig for han aldri snakker vondt om andre.

Emil: Pen gutt, med litt lite IQ. En jeg glatt hadde høvla over i mine yngre dager :-p

Patrick: Mislykkes i det meste han gjør. Liker'n ikke.

Nå kommer jeg ikke på flere navn i farta, så må gi meg der.

Skrevet

Den derre tanna i underkjeven til Niklas som stikker opp når han prater til kameraet, har dere lagt merke til den? Får ikke med meg noe av det han sier lenger, blir bare sittende og stirre på den tanna!

Skrevet

Torbjørn kan ikke snakke, får fnatt av å høre på stotringen hans.

Hørt fra Caroline: "eg har heile tiå hatt ein dårleg magefølelse når det gjelder Patrick, og den følelsen e ikkje go'!"

Skrevet

Æ e i fra Tromsø, Æ e Best

Skrevet

Syns Niklas har spilt ut sin rolle på hotellet. Han var den alle jentene syns var kjekkest, og vi trodde vel alle at han kom til å få noe sengeaction der inne.

Nå er han bare en stor sytekopp som har mista all sin sjarm.

Og ja, den tanna er irriterende!

Torbjørn fordi han ikke kan snakke, og fordi det ser ut som han har mala på seg brunfargen. Han må jo ha gjort det?

Skrevet

Haha! Masse artig her. Slenger meg på jeg også.

Stine Marie: Ja hva skal en si? Jeg kunne likt henne, hadde det ikke vært for den enormt irriterende fjortisoppførselen hennes (ååå, de hermer etter meg, buuhuu han snakker med de andre damene....etc etc)

Victoria: Håpløs. Gud som hun irriterer. Den der smiskingen for å få gutta langflate etter seg....nei jeg håper hun ryker snart.

Tine: Liker henne, men hun virker jo dum som et brød da. Men ikke noe vondt i henne.

Carl: Mye det samme som Tine.

Thea: Eh...den jordnær-kommentaren hennes sier vel sitt. Men egentlig ikke noe imot henne sånn sett

Emil: Er heller ikke den skarpeste kniven i skuffen, virker litt treg.

Stian: Likte ham godt før Victoriahistorien, liker ham fremdeles men innser at han er grenseløst naiv og - surprise - heller ikke den skarpeste kniven.

Nicklas: fatter ikke hvorfor alle syns han er så flott, det der håret ødelegger alt. Og med unntak av det medmenneskelige øyeblikket hans i går, så har han vært irriterende fjortis gjennom alle episodene.

Caroline kommer jeg ikke på noe irriterende med i farten...

Patrick: hahaha, han er sleip altså. Men for lite intelligent til å la det virke til sin fordel.

Torbjørn: Men så se til helvete å få ordene ut da gutt!!! ARGH

Skrevet

alle: blonde dumme mennesker, som kun er pr kåte og vil på tv

(former PH watcher)

Skrevet

Hehe, Torbjørn er halvt afro-amerikaner. Så han er naturlig brun. Men tror han tar solarium i tillegg :)

Skrevet

Haha, mange bra svar her.

Jeg begynte ikke å se på før episode 15 eller noe, hadde sverga ovenfor meg selv at jeg aldri skulle nedverdige meg til å se på dette mølet.. Men så ble jeg hekta :/

Ok, jeg får ta for meg resten av gjengen når jeg først er i gang:

Stian: Utrooolig irriterende latter, og mange håpløst dumme kommentarer. Men får meg ikke til å mislike denne karen uansett hvor hjernedød han virker, er liksom ikke noe vondt i han. IKKE kjekk, veldig rart ansikt! :P

Niklas: Fyyyyssssj for en slesk look. Fettete hår og høres utrolig naiv ut når han snakker. Masete keitete fyr!

Torbjørn: Eh.. Skal han liksom være kjekk? Han er slitsom og mumler og famler når han snakker. Og det er klart den brunfargen er fake.. Så dere ikke forskjellen fra han var med første gang, og til han kom tilbake nå? Sjokoladebrun i første runde, blass med flekker nå.

Tine: Naiv, dårlig ordforråd, virker blåst.. stemmen er MAX irriterende. Og puppene er flere nummer for store i forhold til kroppen. Men snill dog.

Thea: Blåst, naiv og snill.

Emil: Samme som Thea

Carl: Jeg holdt på å dø da jeg så han første gang. Aldri sett noe kvalmere.

Men nå syns jeg han er kjempemorsom, og er liksom ikke så uattraktiv som han var i starten..? Hmm

Karoline: IRRITERENDE stemme og lepper...! Og mye penere uten sminke enn med.

Victoria: Hun har noe ved seg som er komplett umulig å like.. Noe med faktene, måten å snakke på, er liksom så seig, træg..

Stine-Marie: Huff. Alt ved henne er irriterende

Husker ikke fler.. Det var kanskje alle..

Skrevet

Signerer alt Bompibomp skriver!

Og må legge til at jeg liker han nye (Jon?). Han har, til nå, virket som en veldig snill fyr som ikke går bak ryggen på alle og snakker dritt...:)

Skrevet

Den vanvittig skjeve nesa til Victoria!!!!! Legg merke til det når hun snakker alene med kamera!

Gjest eelis+kian
Skrevet

Hehe, må si meg enig med deg, du som skrev at Carl har vokst seg søt. Han var grusomt stygg og fæl da han kom inn, men jeg liker han bare bedre og bedre. Nå er det like før han blir kjekk :-D

Skrevet

Torbjørn: Eeeeeeeehhh-- Ja.. Asså du må.. Jaahh.. Det... Men du kainn.. Eeee

Caroline: Han sporde meeeg åååååååg då måtte eg jo seie nei då!

(fæl nikotin-stemme)

Skrevet

hahaha ja jeg lo også godt av den! "eg har ein dårlige magefålelse og den følelsen e sje go alså"

jeg bir flau av å komme fra stavanger når jeg hører hvor stygg dialekten er på tv og hun der dama er jo STOKK DUM! (liksommm)

Skrevet

Holder på å bli gal av at Stine Marie klager hele tiden, hun skylder på Viktoria hele tiden, og går bananas når hun ikke får viljen sin. Er det mulig?!? Sånn som hun holder på om hun blir sjalu på feks stakars snille lille Tine. Furter som en unge og nekter å svare når hun blir snakket til. Utrolig at man kan oppføre seg sånn. Tror hun er ekstremt bortskjemt og i overkant selvsentrert. I går sa hun til og med at Torbjørn og Viktoia egentlig ikke hadde følelser for hverandre. De bare sa det for at HUN skulle bli lei seg. Milde himmel! Den dama må ut!

Skrevet

Tror det hjalp med en hårklipp :)

Skrevet

Victoria høres ut som hun har en potet i nesen og en i halsen, og hun har et usympatisk vesen. Hvorfor alle guttene syns hun er så vakker, er for meg en gåte.

Skrevet

Er enig i mangt og mye her, men må legge til at omtrent alle der inne har den ekstremt irriterende uvanen med å si setninger som "Jeg snakket med hun" - "Jeg liker hun altså" - osv.

Lær dere objektsformen HENNE, vær så snill!

Skrevet

Niklas: var først veldig søt, så ble han bare innpåsliten. Han kommer til å ryke snart. Har ikke lagt merke til tannen, så den må jeg se etter i kveld.

Tine: har vokst noe enormt gjennom serien. Startet som bimbo, nå er hun i det minste en søt og snill bimbo. Ikke noe vondt i henne.

Carl: He he. For en fyr! Han tenket jeg var direkte uattraktiv i starten, men han har vokst seg hakket kjekkere gjennom morsom og sympatisk oppførsel.

Victoria: Liker IKKE og skjønner ikke hvordan alle guttene liker henne. Kommer ikke til å vinne, nekter jeg å tro. Hun må jo bli gjennomskuet av alle etterhvert. HUn har et stort dilemma nå med Thorbjørn og Stian.

Thorbjørn: grei nok, hadde nesten glemt at han var der. Kunne like gjerne holdt seg borte, men greit at han kommer inn for å gjøre livet vanskelig for Victoria.

Stian: må jeg bare le av. men synes også synd på ham siden han åpenbart blir veldig lurt av Victoria.

Emil: søt og sympatisk gutt.

Thea, søt, sympatisk og litt naiv jente. Liker godt firkløveret i slummen.

Stine Marie er jo en historie for seg selv. Hun misliker Victoria sterkt (noe jeg skjønner kjempegodt) og ødelegger nok litt for seg selv med å klage på henne hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...