Stratos med 3 barn Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Hei Jeg er så sliten. Jeg kan sove i 20 timer i døgnet og orker ikke noe. Pågått en stund og jeg begynner å bli bekymret. Er så utmattet (spiser forde så kan ikke forstå at det er grunnen), skjelver, utmatta i kroppen... Kjenner meg syk. Barnet lever, men innimellom kjenner jeg mer sånn krampelignende/skjelvende bevegelser enn spark... Jeg vet ikke om jeg bare er hysterisk eller om jeg bør være bekymret? Huff, jeg er så dum som ett stykke brød også for på tirsdag var jeg hos legen, men akuratt på det tidspungtet jeg var der var formen ok og da klarer ikke jeg å forklare hvordan jeg feks har det nå.... Fatter ikke hordan jeg skal komme meg igjennom resten av svangerskapet med jobb, unger, mann, hus - ja dere vet....
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Høres ut som du er sliten. Hva med en liten sykemelding? Og ta kontakt med lege/jordmor hvis du er bekymra...Lykke til i resten av svangerskapet:)
CMH Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Vill også tatt en sykemelding om det er mulig, evt jobbe redusert. Men det gjør du kanskje, eller?
Stratos med 3 barn Skrevet 29. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2010 De er så tilbakeholdende med sykemeldinger der jeg går at jeg vet ikke hva som skal til for å få det... Mye har skjedd i dette svangerskapet uten at det har gitt meg sykemeldinger, det å nesten ikke klare å gå feks er ikke grunn god nok...
Ulldott Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Jeg ville ringt sykehuset og fortalt at du føler lite liv i magen og fått en skikkelig sjekk. Bedre å få det sjekket ut en gang for mye enn en gang for lite...?
CMH Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Er fastlegen din veldig streng på sykemelding? Når jeg kom til første svangerskapskontroll og fortalte han at jeg var pokker så kvalm sykeeldte han meg i 3 uker, uten at jeg måtte spørre han. Er greit med forståelsesfulle leger.. Men nå er det jo strengere regler da mtp sykemeldinger.
Stratos med 3 barn Skrevet 29. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2010 Ja jeg får inntrykk av det... Når jeg ikke setter meg ned på stolen under sjekk fordi jeg får så vondt og heller foretrekker å stå/små gå sykmelder han ikke, men lar meg gå tilbake på jobb hvor jeg må sitte 8 timer hver dag... Jeg er ikke en sånn som er så flink til å si hvordan ting er og blir lettere oppgitt når de heller ikke ser hvordan ting er...
Stratos med 3 barn Skrevet 29. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 29. april 2010 Lyve på meg en sjekk? Ja, det er jo en mulighet det... Sikker på at nesa mi ikke blir grønn da? Huff, det der er jeg dårlig på altså!
Odine! Skrevet 29. april 2010 #9 Skrevet 29. april 2010 Har du fortalt legen din hvordan det er? Skriv ned alt du lurer på før du har legetime. Si at du er bekymret. Hvis du ikke kommer videre med legen, kan du kanskje snakke med noen på sykehuset?
Stratos med 3 barn Skrevet 29. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 29. april 2010 Ja, jeg må manne meg opp å gjøre ett nytt forsøk. Nå er mannen og mamma sinte også, så da... :/ Sinte fordi de mener jeg er en idiot altså.. Takk skal dere ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå