Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Hei Spiser deres små hele middagsglasset? Jeg har til nå gitt halve middagsglasset, ca tilsvarende mengden som er i glassene til 4mnd alder. Men virker som at lillemor egentlig har lyst på mer når hun har fått halve glasset.
Sistah*G07*J09* Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Snuppa her spiser ca. halve glasset, slik som di jente Jeg deler heller opp ett glass, å så gir jeg henne litt frukt visst hun fortsatt er sulten etterpå. Men som regel så holder det med ett halvt middagsglass. Men hun er ikke fylt 6mnd enda .)
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Lillegutt spiser også halve glasset, 6,5 mnd gammel, men som regel vil han ha mer, og da får han litt most banan, eller annen fruktpuré.. + at han er veldig flink til å drikke vann, så han drikker mye vann til måltidene.. Men de siste dagene har han sutret etter både middag og frukt, så tror jeg må begynne å øke inntaket av middag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå