Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Hva kan man pynte ostekaka med? Har hørt at geleen ikke stivner, om man setter noe i den.
Villa Perlesukker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Fersk kiwi og ananas funker ikke i gelé, de inneholder noen enzymer som gjør at geleen ikke stivner. Jeg pynter alltid øverste lag med: Jordbær, blåbær, bringebær og rips og har et minigelelag over der igjen ... mmmm
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Jeg pleier alltid å pynte kaken først med f.eks. jordbær, bringebær etc for så og helle akjølt hurtig gele over:D veldig lett =)
Villa Perlesukker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Vel mine ostekaker/ moussekaker deler jeg inn slik: Bunn ( ofte nøttebunn) ett lag med mousse, så en sukkerbunn ca 1/2 - 1 cm så resten av moussen så legger jeg all bær over hele kaken og heller på litt gele på toppen mmmm deilig...slik får alle like mye pynt
Villa Perlesukker Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Glemte å skrive: gjør dette fordi det ser stilig ut når man skjærer i kaken og så er det godt med litt motstand i kakestykket når man spiser det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå