Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Er det noen som vet sånn ca hvor lenge man regner at forretten varer, og hovedretten. Utenom taler tenker jeg på... Vi skal ha 2 serveringer. Hvor lang tid pleier det ta mellom 1. og 2.servering? Føler jo ofte man sitter lenge, men så kan jeg ikke tenke meg eks forretten tar så veldig lang tid. Har man først fått maten, så er den jo som regel spist opp i løpet av et kvartes tid, eller???
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Man regner vel med ca 4 t ved bordet. Kommer selvsagt litt an på hvor mange taler etc.
Studine mevik Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Det skal helst ikke være for lang pause mellom forrett og hovedrett. Mesteparten av talene skal komme mellom hovedrett og dessert. Spør med dem som står for maten hvis du har leid inn kokk. Spør gjerne også den dere har valgt som toastmaster hva han/hun har beregnet av tid til talene, det kommer jo selvfølgelig ann på hvor mange taler det blir og hvor lange de ulike talene tar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå