Gå til innhold

Fillern!! Ser ut til at denne spiren ikke har livets rett..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å blø i går.. Littegrann bare. Ikke noe i løpet av natta men i dag kommer det mer...

Så da er det nok bare å vente på smertene da... Vet noen kan blø og allikevel få et friskt barn, men jeg har ikke gjort det i de to første svskapene og føler at det ikke er noe håp nå...

KJEDELIG!!!

Er 8 uker i dag faktisk....

Prøvd et helt år og når den endelig satt trodde jeg den skulle bli der fullt ut...

Men neida.. Og vi som har fortalt det til så mange allerede..... Huff....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, så dumt da...., men det betyr jo ikke at det går galt. Mange kan blø i svangerskapet. Du får bestille deg legetime fort så du får en vurdering:-)

Skrevet

Lykke til da..krysser fingerene for deg jeg...masse goklemmer:)

Skrevet

Ville bare fortelle deg at jeg blødde som bare det rundt uke 9 men i dag har jeg en sunn og herlig gutt på straks 2 år! Ikke gi opp håpet kjære deg.. =)

Skrevet

Har time hos gynekolog på mandag. Men jeg er rett og slett helt 100% sikker på at det har gått galt dessverre. Selvfølgelig kan man ikke vite før en lege bekrefter det, men jeg har så sterk magefølelse på at dette er en abort at grunnen til at jeg vil til legen er for å sjekke om jeg må ha utskrapning...

Har blødd i 3 dager nå, det er ikke mye blod ennå, så aborten er neppe helt i gang ennå, men det er nok bare et tidsspørsmål. Har murringer i magen nå, og kjenner små tak som slipper opp, regner med det er livmoren som trekker seg sammen.

Håper ikke det tar et helt år å bli gravid igjen og håper i hvert fall ikke det ender med abort igjen....

Takk for lykkeønskninger, godt å ha noen å prate med.

Skrevet

Kondolerer så mye.

Ta vare på deg selv i tiden frem over. Deg gjør vondt å miste.

Sender deg mange trøste klemmer, og håper en ny spire snart sitter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...