Beibi2014:) Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Jeg føler meg kjempe sjukk:( Er normalvektig og har etter jeg fant ut om graviditeten gått ned tre kg sikkert pga kvalmen. Men føler jeg mister helt fasongen og at det buler ut steder jeg ikke vil det skal bule ut. Gleder meg til magen kommer ordentlig.... Det blir annerledes da, husker godt det fra forgje svangerskap... Men i morgen skal jeg bruke litt penger på meg selv, kjøpe et par antrekk mammaklær. Sånn at jeg kan føle meg litt bedre:)
Vikkemor Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Vet akkurat hva du mener. De siste ukene før vi fortalte det til de nærmeste rundt oss var forferdelige. Jeg følte meg tjukk, ekkel og ble asosial av det. Vips, når magen kom følte jeg meg dritlekker! Gleder meg til den følelsen kommer denne gangen også! I mens får man skjemme bort seg selv med f.eks lekre mammaklær =)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Jeg synes også det er litt ubehagelig i starten, for da ser man liksom bare _tykk_ ut. Men når magen kommer er det helt greit, for da ser jo folk at man faktisk er gravid- og gravidmage er jo bare nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå