Gå til innhold

detter ut fra nettet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg går inn på nettsiden til jobben min,og skal gå inn på kampanjer,så faller jeg bare ut..

Kan gjøre alt ellers som jeg pleier,men det vinduet med kanpanjer kommer ikke opp..

Noen som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mister du nettforbindelsen eller er det vinduet som blir lukket?

Hvis vinduet blir lukket kan det være nettleseren din som ikke godtar popup-vinduer. Du får ikke noen advarsel øverst i nettleseren?

Skrevet

Har ikke sett noen advarsler...

Er vinduet som blir lukket,også må jeg gå inn på explorer på nytt..

Det som er,er att det har jo gått hele tiden før,men plutselig på mandagen så gikk det ikke,og har ikke siden da gått heller..

Når jeg går inn på kampanjen,så kommer vinduet opp,men det er helt hvitt,også detter jeg ut..

Skrevet

Er det noen andre som kan vite noe,jeg trenger virkelig og komme inn på kampanjene..

Skrevet

Er dette noe som har med jobben din og gjøre? For hvis ikke så kanskje sjefen ikke liker at du surfer i arbeidstiden og har lagt inn en sperre for og hindre det...

Skrevet

Det kan være du har kommet borti en instilling, eller at maskinen har foreandret seg helt av seg selv.

Kjør en systemgjenoppretting du;)

Skrevet

Nei,driver ikke med data i jobbtiden,er salgsfremmer,så det att jeg er inne på dataen på weben til jobben,det gjør jeg i fritiden min (skriver opp en time på det på timelisten en gang i blandt),fordi att jeg skal skrive ut kampanjer og presentere det på div butikker..

Er redd systemgjenomretting jeg.. Tror alt blir borte..hehe,men kanskje det jeg burde gjøre..

Skrevet

Nei nei nei, IKKE noe systemgjennomretting, da må du ta backup på ALT først!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...