Gothminister Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Når jeg går inn på nettsiden til jobben min,og skal gå inn på kampanjer,så faller jeg bare ut.. Kan gjøre alt ellers som jeg pleier,men det vinduet med kanpanjer kommer ikke opp.. Noen som vet hva det kan være?
Babyønske �� Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Mister du nettforbindelsen eller er det vinduet som blir lukket? Hvis vinduet blir lukket kan det være nettleseren din som ikke godtar popup-vinduer. Du får ikke noen advarsel øverst i nettleseren?
Gothminister Skrevet 29. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2010 Har ikke sett noen advarsler... Er vinduet som blir lukket,også må jeg gå inn på explorer på nytt.. Det som er,er att det har jo gått hele tiden før,men plutselig på mandagen så gikk det ikke,og har ikke siden da gått heller.. Når jeg går inn på kampanjen,så kommer vinduet opp,men det er helt hvitt,også detter jeg ut..
Gothminister Skrevet 29. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2010 Er det noen andre som kan vite noe,jeg trenger virkelig og komme inn på kampanjene..
gulljenta skal bli storesøster Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Er dette noe som har med jobben din og gjøre? For hvis ikke så kanskje sjefen ikke liker at du surfer i arbeidstiden og har lagt inn en sperre for og hindre det...
Voilà Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Det kan være du har kommet borti en instilling, eller at maskinen har foreandret seg helt av seg selv. Kjør en systemgjenoppretting du;)
Gothminister Skrevet 30. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2010 Nei,driver ikke med data i jobbtiden,er salgsfremmer,så det att jeg er inne på dataen på weben til jobben,det gjør jeg i fritiden min (skriver opp en time på det på timelisten en gang i blandt),fordi att jeg skal skrive ut kampanjer og presentere det på div butikker.. Er redd systemgjenomretting jeg.. Tror alt blir borte..hehe,men kanskje det jeg burde gjøre..
Monajenten Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 Nei nei nei, IKKE noe systemgjennomretting, da må du ta backup på ALT først!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå