Gå til innhold

Noen som har Emmaljunga scooter er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd med den?

Må ha en sportsvogn til småen som har vokst ut av bagen, så den må være god å sove i, rygg som kan tas helt ned, god sittestilling og lett å trille..

Så, har denne vogna dette?!:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp kjøpt den til min gutt. Er så langt veldig fornøyd. Den har ikke full liggestilling, men jeg syns gutten min ligger/sover godt i den. Han er 15 mnd.

2 sittestillinger, en ganske rett og en litt bakoverlent, ca halvveis mellom sittestilling og liggestilling.

Jeg har ikke noe å utsette på verken trillekomforten eller noe annet.

Skrevet

Jeg har,og er superfornøyd.

Min gutt er 13 mnd,og han stortrives i den.

Beste kjøp ever :))

Skrevet

hm, oki, da er kanskje min gutt litt for liten for den siden han bare er 4 1/2 mnd. Skal dra og se på den samt Simo 487 imrg jeg så får vi se..:-))

takk for svar!!

Skrevet

Scooter kan brukes fra tidligst 6 måneder, så din lille er nok litt for liten for den, ja.

Når det er sagt vil jeg si at det er en super vogn som er lett å trille, god liggestilling (for litt større barn, ikke full liggestilling) og den tar liten plass i bilen :)

Skrevet

Så dumt da, han er litt stor for alderen så bagen er litt knapp ¨nå, har vel 2 cm å gå på på lengden..

Skrevet

Vi har scooter og har brukt den på lilleknott siden han var 10 mnd.

Selv om du ikke kan legge ryggen helt ned så er den en super vogn:)

Ville tatt med gutten din og prøvd i butikken jeg;) Kan godt hende at han sitter/ ligger fint i den selv om han ikke er så gammel:)

Skrevet

3småtroll-ja, jeg kommer til å gjøre det. Om den ikke ligger helt paddeflat er vel sikkert ikke det så farlig...

Skrevet

Et godt alternativ til Scooteren er Teutonia Timmi. Det er en kjempegod vogn som jeg har selv, og er veldig fornøyd med. Ryggen på Timmien kan legges helt ned!

Men, jeg ville nok egentlig ha valgt en mer fullverdig sportsvogn til en så liten baby. En vogn som du kan ha babyen mot deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...