Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 men har fått ett 4 ukers vikariat hvor jeg vil jobbe ca 50%. Får jeg 50% dagpenger da? Hvor mye kan jeg jobbe før jeg ikke har rett på dagpenger lenger?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Du vil fortsatt få dagpenger for den tiden du ikke er i jobb. Fyll inn på meldekortet de timene du jobber.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Du kan godt også si fra til nav-kontoret ditt sånn at de vet det og kan ta hensyn til det hvis de skulle ha et jobbtilbud til deg denne perioden.
Tøffe Tøflus Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Hvis du jobber inntil 50% får du dagpenger for resten, men hvis du jobber 50% eller mer får du ingenting. Så kommer litt an på timelønna og dagpengesatsen din om det lønner seg å jobbe når du havner mellom 49 og ca 70%. Var ihvertfall der grensa gikk for meg en periode når jeg jobba 45% og fikk dagpenger i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Ja, når du sier det nå, så husker jeg jo selvfølgelig at jeg sjekket dette når jeg ble permittert. Jeg skal jobbe 40-60%, så da får jeg bare regne litt på det da, og se om det lønner seg. Har egentlig ikke så veldig lyst på jobben. Laaang reisevei, og slitsomt med sånne korte vikariater syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå