eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 har ikke lyst å kjøpe badedrakt til 5 års jent mi. Jeg vil hun skal få mer sol på kroppen om sommeren, nei da, jeg skal ikke utsette henne for veldig med sol osv....men vil at hun heller har badebukse enn baddrakt. Er det rart å velge badetruse til ei 5 år gammel jente? Både for bad i hagebasseng, sjøen og badeland.......??? Eller bør de lissom ha hel badedrakt?
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Hva med en bikini ? Jeg er helt med på tanken din, men prøv med bikini om du føler det blir feil med badebukse. Har selv 2 jenter på 4 1/2 og 6 og de kommer til å bruke bikini eller aller helst kun bikinibuksa. Men som du sier på badeland hadde jeg nok hatt badedrakt, viss du ikke vil kjøpe begge deler er det nok med bikinien også på badeland. Men det er jo mine valg/råd
gulljenta skal bli storesøster Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Synes bikini ser bare dumt ut når de er så små jeg. Er jo ikke noe som holder toppen på plass, så det ser bare snålt ut. Om 5 åringen er komfortabel med og bare ha badetruse, så kan hun helt fint gå med bare det.
Piipii Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Våres 5 åring bruker bikinitruse, og syns den er veldig fin:) Hun har også en overdel som hun bruker noen gang:) Jeg liker heller ikke badedrakter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå