:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 jeg fant verdens søteste jobb, som er relevant for utdanningen min og der jeg har alle kvalifikasjoner som de ber om. den vil gi meg innblikk i klagebehandling og en del juss som jo er veldig relevant for studiet mitt. men greier man alt sammen? og tror dere en jobb er villig til å legge til rette slik at jeg kan gå på den lille % av skole som er obligatorisk? altså jeg vil gå på de andre forelesningene også, men der trenger jeg ikke kreve tilrettelegging for om jeg går glipp av det så kan jeg jo lese selv. også har vi 2 måneders praksis om 1 år.... da må jeg eventuelt søke om delvis ferie eller permisjon. hva tror dere?
Gjest Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Om du er fulltidsstudent tror jeg nok ikke de vil ansette deg om de har andre kvalifiserte søkere, dessverre. Syns det høres noe ambisiøst ut.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2010 nei, det er jeg i grunn enig i. men det kan jo hende. og den jobben er så perfekt. også er den nyoppstartet. så da tenker jeg at det kanskje er lettere og tilrettelegge med foreksempel fri på onsdager eller slikt. men det vet jeg jo ikke. søte lille perfekte jobben. også tror jeg det er en type jobb som folk flest ikke vil ha. bare folk med like sære interesser som meg
Gjest Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Send meg kopi av stillingsannonsen på pm, så skal jeg gi en lite vurdering av hvor realistisk det er, og om den kommer til å trekke mange søkere. Jeg er god på å "se" slikt, og så ble jeg litt nysgjerrig også da;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2010 nå har du PM. hva tror du?
tullla Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 Ja, det tror jeg! Vil du så kan du, er det ikke det det heter? Skjønte ikke helt det med 70% mamma men... Relevant arbeidserfaring er gull verdt senere, og hvis det i tillegg gir deg noe i fht studiet, så ville jeg absolutt prøvd! Lykke til! (jeg har forresten erfaring med 120% studier, 100% mamma, og 30% jobb selv, og det funker greit her:))
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 29. april 2010 hehe.. med 70 % mamma, så mener jeg at jeg er alenemor og har han 70 % av tiden jeg tror det ville vært fint for meg å hatt noe annet å gjøre en bare skole, men kanskje 50 % er litt ambesiøst. men man kan jo bare prøve. er jo ikke værre en å si opp om jeg får jobben og ikke greier alt...hm.
meg & to små vampyrer Skrevet 29. april 2010 #10 Skrevet 29. april 2010 Jeg tror som sagt du ville klart det. Jeg klarte jo tilsvarende så... og jeg hadde i tillegg mann med alle dems krav, ha ha. Men er dte ingen som søker sånne jobber der? jeg ville søkt om det var slike her. he he:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 29. april 2010 haha.. ha en mann i tillegg er jo som en 30 % jobb... heheh... jeg tror du og jeg har lit sære interesser for jeg inbiller meg at det ikke er jobber som andre hopper i taket for... hehe.. borstett fra du og jeg da...
Pirkeanonym Skrevet 29. april 2010 #12 Skrevet 29. april 2010 Alt går an, så lenge man er innstilt på det. Jeg studerte fulltid, hadde 80% jobb og ikke barnehageplass, og det gikk fint. :-) Slitsomt, men det førte til at jeg fikk 100% fast stilling etter endt utdanning:-) Hva du studerer? Jeg ble så nysgjerrig på hvilken type jobb dette er.
meg & to små vampyrer Skrevet 29. april 2010 #13 Skrevet 29. april 2010 Ha ha, det er ganske sært å synes forvaltning og offentlige tjenester er morsomt. Ha ha.. Men svarte heller, noen må da være sære her!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. april 2010 Forfatter #14 Skrevet 29. april 2010 hehe... ja vi to særingene mot resten av verden grunnen til at du ikke får noe svar på FB er fordi FB ikke funker hos meg for øyeblikket. har ikke glemt deg
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. april 2010 Forfatter #15 Skrevet 29. april 2010 jeg studerer velferdsfag jobben handler om og betene klagesaker etter loven i det offentlig. noe som er innen for mitt fagfelt egentlig, men selve typen klagesaker er vel kanskje ikke typisk for min utdannelse, men jeg har det juridiske grunnlaget ut i fra hva de søker etter hvordan i alle dager fikk du til det Pirkiss? du må jo ha blitt utslitt. og hvor hva barnet mens du studerte og var på jobb? galingen!
meg & to små vampyrer Skrevet 29. april 2010 #16 Skrevet 29. april 2010 Ta det med ro. Jeg får ikke panikk av to timer uten FBsvar altså. Ha ha. Nå skal jeg visst se en serie med mannen (jfr tidligere nevnte menn og alle deres krav). Ja ja. Snakkas.
Pirkeanonym Skrevet 30. april 2010 #17 Skrevet 30. april 2010 Ja, husker nå at det er du som studerer velferdsfag. :-) Spennende. Jeg har en veldig snill mor som passa jentungen 2 ganger i uka, mens mannen hadde 40% permisjon, baby hadde jeg med meg på skolen fra hun var 4 uker gammel, samt jeg studerte litt hjemmefra. Det gikk, og jaggu meg så ble jeg ferdig uten noen forsinkelser også ;-) Nå er jeg i barselpermisjon igjen og skal igang med videreutdanning i rusomsorg, håper å klare det på ett skoleår, for da kan jeg søke ny jobb om ett års tid :-) Hurra Alt går hvis man bare vil:-) Lykke til.
~sjiraff~ Skrevet 30. april 2010 #18 Skrevet 30. april 2010 Det kan bli heftig med kan allikevel gå helt supert. Jeg har i flere år studert 100 prosent mens jeg har at jobb mellom 40-60%. I tillegg til ett barn og ett til halvveis i utdannelsen min. Men jeg har vært heldig. Har en ekstremt tilpasninsgdyktig arbeidsgiver som lot meg styre selv når jeg kunne og ikke kunne jobbe. Gikk på en type utdannelse som hadde lite obligatorisk oppmøte, men jeg var mye på skolen allikevel, fikk med meg det meste av relevante forelesninger. Nå kan man jo selvsagt si at vi var to om barna (barnefar er min samboer), men jeg tørr påstå at jeg har hovedansvar for alt som har med barn å gjøre pga hans jobbsituasjon(er), han har full jobb i tillegg til eget firma som omtrent krever like mye av han som en full jobb. For oss gikk det supert hvertfall. Jeg synes det er mer pess å jobbe 100% enn å studere 100%+ jobbe 60%.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå