Gå til innhold

er det noen som har vært gjennom svangerskap og amming og som samtidig har silikonpupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst på en brystforstørring.. Har ett barn fra før, har mistet 2 i MA (uke 12 og 13) så jeg vet ikke om jeg tørr å bli gravid igjen.. er snart 30 år, så hvis jeg skal ha meg en boobjob er det vell egentlig på tide..

Men det jeg lurer på er hvordan brystene vil bli seende ut i svangerskapet, eventuellt etter amming.. Og om noen fikk hard kapsel.. Vil gjerne høre noen historier om dette, enten de er fra dere selv eller om noen dere kjenner... :=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke forstørret mine bryster, men jeg har hørt skrekk historier om at etter amming kan de minne om apelsin i tennissokk...

Skrevet

Jeg la inn silikon i 2002 - da var jeg 22 år. FIkk barn i 06 - og ammet i 6 mnd. Puppene min er gode som nye de :) Ble litt mykere etter amming, men henger ikke og ser fyldige og fine ut.

I svangerskapet så de da helt flott ut. Har planer om å lage en baby til nå (er 31) - og satser på at de åler en runde til, hehe!

Skrevet

Jeg har vært gjennom et svangerskap. Ammet ikke.. Puppene ble noe hengete, men det er heldigvis fikset opp i nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...