Student89 Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Jeg er nå i uke 8 + 1 symptomene mine som murring, kvalme, hodepine, vondt i ryggen har begynt å bli borte. er dette normalt?
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 hei vet ikke om det er normalt, vil gjærne vite jeg også. ømmhet i puppene mine kommer og går hele tia, men nå er ikke magen min like oppblåst. er i uke 9+1 i dag. føler at den gravid følelsen er borte. har vert bare litt uvell så det kommer og går også. men i dag har jeg fått no j.. med halsbrann?? håper noen kan svare deg og meg beklager at jeg kasta meg på, men lurer fælt jeg også. lykke til
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Jeg vil nok tro at det er ganske normalt. Akkurat som mange ikke kjenner noen symptomer før de kommer til uke 8. Hos meg var det litt av og på i 1. trimester(forrige svangerskap). En periode hadde jeg ingen energi og måtte sove hele tiden. Plutselig hadde jeg masse energi og var helt symptomfri, før det kom tilbake igjen. Det begynte å bli betraktelig bedre rundt uke 14.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå