Gå til innhold

amming og silikonimplantater

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen gravide her som har silikon i brystene?? Noen erfaringer? I forhold til svangerskap og amming altå..

Vurderer å ta silikon, men er litt usikker på om jeg skal ha flere barn eller ikke.. vil egentlig ha ett til barn, men jeg vet ikke når.. Større pupper er noe jeg har ønsket meg siden jeg var 20 (altså i 9år!!) kansje på tide å bare gjøre det nå når jeg faktisk har råd..

Hvis noen har noen erfaring eller kjenner noen historier om dette så vær så snill å del dem me meg.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke helt sikker, men mener det kommer an på hvor de plasserer implantatene. I noen tilfeller blokkerer de for melken, slik at melken produseres som vanlig, men kan ikke komme ut (høres ikke behagelig ut) og i andre tilfeller kan man amme som vanlig.

Men er som sagt ikke sikker, bare mener jeg har lest det et sted. Kan kanskje ringe en plastikkirurg og spørre? Eller google det? Det er litt raskere:)

Skrevet

Nå har jeg ikke født og ammet enda, men jeg har silikon, og det kommer hvertfall råmelk ut nå, to måneder før termin. Det skal ikke være noe problem ved amming, men man kan slite med mer brystspreng enn ellers, fordi det blir litt mindre plass i brystet.

Skrevet

Jeg har silikon. Tok det i juni 08, å ble gravid i september/oktober 08, ammet sønn min å alt gikk kjempe bra! Men mista melka etter 2 mnd pga mistet utrolig mye blod!

Er nå, 10 mnd senere, 22 uker på vei med tvillinger å har råmelk i puppene allerede. Så det står ikke noe i veien for amming her i gården.

Tok snitt under brystene, men tror det kan være mer komplikasjoner om en tar gjennom brystvorta, det sa de til meg i hvertfall, men de gjør det kun i sjeldne tilfeller!

om du skulle velge å ta silikon vil jeg anbefale fornebuklinikken på det sterkeste!! De har en unik garanti og følger opp pasientene sine til punkt og prikke, og jeg anbefaler absolutt IKKE plastikk-kirurgene i oslo pga arrene ei venninne av meg fikk i tillegg til masse komplikasjoner. De er 9000-,billigere ca, men det er ikke verdt det!

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...