Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Hei! Jeg har en sønn på 3 år og en sønn på 12 uker! Amminga har gått strålende denne gang - helt til nå! Akkurat det samme skjedde sist jeg ammet! Jeg syns liksom det blir litt ekkelt, får sånn guffen føelse og får bare lyst å rive ungen vekk fra puppen!! Jeg har alltid vært veldig var på puppene og liker ikke å bli tatt der. Kan det ha noen sammenheng?? Blir liksom sint og får bare lyst til å bite i noe!! Uff!! Hva skjer? Noen som vet??
lille sprelle Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Ta kontakt med ammehjelpen eller ev. jordmoren du brukte under svangerskapet for en prat. Du bør jo prøve å tenke gjennom hvorfor du føler det sånn? Føler du deg fanget? Føler du at babyen er altfor avhengig av deg? Ikke vet jeg!
heifadderiogfaderullandei Skrevet 1. mai 2010 #3 Skrevet 1. mai 2010 Flaskemelk er ikke noe dårlig alternativ. Ikke noe vits å amme hvis man ikke føler seg komfortabel med det.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har også hatt det sånn i perioder. Blir rasende rett og slett. Jeg ammet likevel i 2 og et halvt år. Det går over og kommer igjen. Har litt sammenheng med hormoner tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå