Sjokoman Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Noen som har tips til å slutte med å spise søtsaker?? Blir gal, har SÅ lyst på søtsaker HELE tiden..., og klarer bare ikke å stå i mot... spiser godteri, kaker ol hver dag... jeg kommer jo aldri til å kvitte meg med de ekstra kiloene som skal av hvis jeg fortsetter sånn:( (og ikke er det særlig bra å dytte i seg så mye søtt heller...) Flere som får et voldsomt sukkerbehov når dere ammer?
MillaCamilla Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Jepp, noe helt enormt. Håper det er en teori på det slik at jeg kan defineres som normal:)
Annci<3 Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Tja, er vel ikke særlig annet som nytter enn å tvinge fram viljestyrken.. Har lyst på mye søtt jeg også, men har bestemt meg for at jeg ikke kan fortsette slik, så nå er det slutt! Babyvekta forsvant etter ca 2 uker, gikk faktisk ned mer enn hva jeg startet med, men har spist så vanvittig mye drittmat at jeg gikk opp til normalvekta igjen. For noe tull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå