Lykke78 Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Endelig skal vi kjøpe oss huset vi ønsket oss i mange år, men ikke hadde råd til når vi bodde i Oslo. Vi flytter til Drammen og er så fornøyde!! Barna våre fikk også barnehageplass med en gang:)) Kommunen holder det de lover tydeligvis, full barnehagedekning. Jeg begynner smått og bli kjent med alle de de søte shoppinggatene, kafeene, elvelivet og Drammensbadet har allerede blitt en stor hit hos barna (og selv liker jeg spesielt veldig godt å lure meg vekk for en liten ansiktsbehandling i Spa-avdelingen mens de andre plasker i vannet;)) Har fått gode tips fra mange av dere på kulturlivet etc... Men noen som har gode tips på aktivteter for barn i Drammen? Gjerne danseskoler, sportsklubber o.l.? Takk:)
Nyttårs barn Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Hei. Velkommen som Drammenser! Vet at det er mye som skjer for barn på biblioteket, særlig på lørdagsformiddagen tror jeg. Det ligger på grønland du vet sikkert hvor det er. Eller så er det vel danseskole, ballett på Attic og Berit Rogne Ballettskole tror jeg. Gulskogen gård er fin å besøke nå utover, der er det påfugler ute om sommeren :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå