Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Vi har fått en drøss telefoner med folk som plutselig har "funnet sammen igjen", he he.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Her-hevdet-mannen-han-fikk-post-1075532.html?xtor=AD-10 Linken, ja...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Er folk virkelig så sleipe, altså? Skulle ønske jeg kunne få permisjonspengene mine fra NAV snart... Kanskje du kan fortelle meg hva jeg skal gjøre for å få pengene mine, siden det virker som om du sitter på "innsiden"!? Er så drittlei...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Uff Jeg har ett vennepar som skal gjøre det no! vil så gjerne si at de ikke må gjøre det! men de driter jo i det! Syns det er trist å se at de kommer til å havne i den situasjonen!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Åh, de snylter da "ikke" - dette er jo ting de har krav på. Not... He he - og det er så usannsynlig bra når noen blir busted på dette!!!!
M by M Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Stakkars barn! De tenkte vel ikke på konsekvensene dette får for barna deres den dagen de blir tatt og satt i fengsel på forhånd. Og når de slipper ut av fengsel, har de en gigantisk gjeld som skal betales tilbake. Direkte trist er det!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 Er alle papirene dine sendt inn og godkjent slik at du har mottatt vedtak?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #9 Skrevet 30. april 2010 Vi har som mål å få tatt alle som driver med dette og det er flere pågående operasjoner rundt om i landet. Du kan jo vise vennene dine artikkelen det er linket til, så forklarer du dem at vi går langt tilbake i tid. Lykkes de med svindel i denne omgang, vil de før eller senere bli tatt og straffet hard. Jo lengre tid de har svindler, jo større beløp og strengere straff får de. Ikke kjekt for barnet at begge foreldrene må avtjene fengselsstraff. Minn dem på at det bare skal en liten telefon til fra noen som har mistanke om at svindler, så sitter de i saksa.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #11 Skrevet 30. april 2010 Godt at dei får teke snyltarane. Er nok berre toppen av isfjellet. Ingen sympati frå meg, anna enntil ungane.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #12 Skrevet 30. april 2010 Og dere legger vel merke til at det er kvinnene som blir tiltalt for svindelen, mens mennene kun blir tiltalt for medvirkning...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #13 Skrevet 30. april 2010 Det er fordi det er kvinnen som søker og mottar stønaden. Men du vet kanskje ikke at medvirkning straffes likt?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #14 Skrevet 30. april 2010 Men lurer på.... Er det etisk riktig av en på innsiden av NAV å diskutere dette på et forum????
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #15 Skrevet 30. april 2010 Kvifor skulle det vere uetisk å seie at det ikkje er greit å bryte lova, sjølv om ein jobbar i NAV? Er jo ikkje slik at HI legg ut nokon personopplysingar av noko slag.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #16 Skrevet 30. april 2010 FINALLY!!!!! Dette har jeg VENTA på! Ja, jeg er BITTER!! Er ei søster av ei venninne av meg som snylter verre av NAV, men hun bor ikke i dette området, så hun har vel ikke blitt tatt ennå, håper resten av landet gjør det samme! Det er så surt at jeg, som aldri ville tatt NOE av staten jeg ikke hadde rett på, sliter med å få endene til å møtes nå, og har en mann som jobber overtid for at vi skal ha det ålreit, mens hun ikke gjør noenting for de pengene hun snylter til seg, og lever som ei prinsesse iflt til meg!!!! Sjalusi er stygt, jeg vet det, men det er ikke lett å snu det andre kinnet til når man må slite hardt for å gjøre tilværelsen god, mens andre får det i fanget på ulovelig vis!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #17 Skrevet 30. april 2010 Den eneste sanne fryd er ekte skadefryd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå