Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Jeg skal slutte å amme nå. Noen som har greie på hvor mange dager det tar før jeg er melkefri?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Hos meg tok det ca en uke til jeg var fullstendig tom, men sluttet å lekke etter 2 dager. Nå mistet jeg melka altfor tidlig å da uten vilje så kan hende det har noe å si...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Jeg sluttet å amme i juli, og kan fortsatt klemme ut melk uten problemer... Det er ikke mye, og kommer kun om jeg klemmer, men det er da der.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 jeg gikk gradvis ned, til han ikke fikk ut noe mer.. da var det tomt då hehe..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Jeg sluttet å amme da barnet var rundt 15 mnd. Melkesprengen forsvant i løpet av et par-tre dager (måtte pumpe bittelitt et par ganger for å lette litt på trykket), hadde nok en del melk i kanskje 2 uker. Men, helt til barnet var rundt tre år kunne det komme en liten dråpe melk ut av og til, enten når jeg klemte (av nysgjerrighet), eller når sambo koste med brystvortene mine... Var vel helt melkefri (kom ikke noe selv om jeg klemte) i ca et halvt år. Da jeg ble gravid igjen startet melkeproduksjonen i ca uke åtte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå