Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Jeg er egentlig ikke noe glad i vin. Drikker hvitvin en sjeldent gang når jeg er på fest. Men det holder med det. Kan du anbefale meg en god vin for nybegynnere?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Montecillo Crianza (Rød) Petit Chablis (Hvit)
Mammaen til Isak Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Spørs jo åssen hvitvin du liker å drikke når du først skal drikke vin da. Feks chablis som anbefalt over her er tørr. Min mann som ikke er så glad i hvitvin syns chablis'en er altfor sur. Jeg som drikker alle viner, syns chablis er godt til fisk og skalldyr men ikke til ost. Jeg har drukket lite hvitvin til ost, men en chilensk som heter santa carolina eller noe sånt, den er ganske god. Rødviner så passer jo utrolig mange, men på polet kan de hjelpe deg med ulike viner utifra hvilke type oster du skal spise. Her i heimen er vi glad i godt modnet oster og blåmuggoster og da har vi alltid blitt anbefalt viner med litt kraftig smak Ellers er lindemans,robertson,masi,falling feather gode viner for å komme med noen eksempler da:)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Takk for svar! Jeg vil gjerne ha en litt søtere vin. Ikke en som er veldig tørr, eller sur..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå