nifficat Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 .....til dere flinke damer her inne Jeg skulle ta et fryseforsøk i april, men det ble avbrutt 15.04. Fikk en bitteliten blødning 3 dager senere. Er det noen som vet om det var "tanta", og at jeg nærmer meg eggløsningstid nå?? Tusen takk for svar
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 he he he he.....må alltid le når jeg leser medlingene dine....stadig små søte spørsmål... Kan dessverre ikke svare...er bare innom og heier på deg jeg vennen!!!! :-D
håpefull *er mamma* Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Jepp, det var nok tanta ;-) Blødningen du hadde var det man kalle avstøtningsblødning, og man starter visst da på ny syklus. Hvor lang denne påfølgende syklusen blir varierer. Alt regnes som normalt. Kan derfor også være litt vanskelig å vite akkurat når el kommer ;-)
nifficat Skrevet 29. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2010 Kjære dere. Tusen takk for svarene :-) Go`e er dere!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå