Miiia Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 gjennomsnitt dager mellom mens ca 26, idag er det 31 dager, men neg test, kan jeg være gravid selvom ?
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Graviditetstestene er temmelig sikre, så hvis den er negativ så er du høyst sannsynlig ikke gravid. Men, om det går mange dager til og ingen mens så kan du jo ta en test til. Du sier at gjennomsnitt dager mellom mens er 26, som betyr at den er ikke regelmessig? for all del, ingenting er umulig. Ellers så kan psyken spille deg et puss hvis du gjerne ønsker å være gravid eller stresser.. da er det ikke uvanlig at mensen kan bli utsatt lenge. Blir neste test negativ også så bør du slå det fra deg, slappe av og fokusere på andre ting.. da ordner naturen opp selv=)
Miiia Skrevet 29. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2010 Den er ikke helt regelmessig, det pleier som regel å variere fra 24-27dager, så har jeg regnet ut at gjennomsnittet de siste 9mnd ble 26,25 dager.. jeg tok ikke testen med første morgen urin som man egentlig skal, kanskje det har no å si også? eller så er det nok bare en del forsinket denne mnd her, kjedelig! Har liksom hatt en uke med kvalme og veldig mye tissing så, men samtidig har jeg vært sikker på at mensen skulle kommet ettersom jeg hadde ett par dager med noe alla menssmerter, men har fortsatt ikke kommet noe..
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Jeg har ikke brukt morgenurin når jeg har testet positivt, og den har slått ut positivt så tidlig som da jeg var tre uker på vei... (jeg trodde jeg var fire, men ultralyden satt meg tilbake en uke så..) Om du ønsker å bli gravid så må du uansett ha lykke til =)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 ja du kan være gravid sjøl om du testet neg nå....med min første så testet ikke jeg pos før i uke 8 hos legen, og jeg kan love deg at jeg svidde av mange tester uten å forstå hva som skjedde.... ville nok tatt en ny test om noen dager om ikke mensen dukker opp, om den event er neg så kontakte legen og få en blodprøve der=) masse lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå