Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Syns ikke det er så himla stilig å være gravid jeg! :-( Føler meg som DEN hypokonderen! Noen andre? Har som regel vondt et eller annet sted, er plaget, osv.. Vondt i ryggen, halebenet, magen, puppene, føler meg feit, bleik, ustelt uansett hva jeg gjør. Har ikke klær å gå med, og finner ingenting i butikkene heller.. Vondt i bena, alle skoene gnager.. Har ikke sovet en hel natt, uforstyrret, på sikkert 4 måneder. Bla bla bla.. Æsj.. Syns ikke det er noe særlig å være gravid lenger! Og jeg er kun 27+6.. Har jo en eeeeevighet igjen! :-( Noen andre?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 er såååååååååååååååå enig med deg! Har ikke engang lyst å vise meg til mannen min en gang! Håret er ekkelt, bekken og rygg verker.. har IKKE sovet en hel natt på flere måneder! Vært sykemeldt siden uke 18!!! er i uke 31 nå! Føler meg hverken fin eller stilig.. føler meg oppblåst og uatraktiv! æsj! Hetetokter til tuuuuuuusen! Tør ikke sette meg på bussen uten att jeg renner vekk og stinker ut klærene mine! Sliter ut 1 par tights på 2 uker! Sa til min mann igår at jeg ikke følte meg noe tess lengre.. tjukk og oppblåst! Stinkende og fel.. Æsj! gleder meg til jeg er ferdig med dette!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Åååååååe, jeg er ikke alene !!! Hehe.. Godt å få det bekreftet av og til! :-) Her har vi ikke hatt sex på 11 uker heller.. Joda, gjett om vi har prøvd. MASSE! Men er så hinsides vondt, og trangt inni der. Så er jo så seksuelt frustrert at jeg holder på å gå ut av mitt gode skinn! Mannen takler det veldig bra! FAKTISK! Hehe. Noen andre som sliter der også? *HI*
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 bare det siste dagen, for da har gubben vært så trøtt haha.. men ellers så kan jeg ikke klage på sexlivet egentlig Var verre første gangen Den dummingen men no tvinger jeg han nermest haha.. lyset av, så ser han ingenting hahahahaha.. *førset som svarte*
Gjest Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Helt enig. Å være gravid er en endeløs rekke med plager og jeg klarer liksom ikke å mane fram noen entusiasme ved tilstanden. Men gleder meg veldig til det kommer ny baby altså Og har opplevd å miste, både sent og tidlig i svangerskapet, så jeg er ikke utakknemlig. Jeg vet at det ikke er alle forunt å få friske barn og jeg er glad for at det ser ut til å gå bra denne gangen...Men å være gravid er likevel ubehagelig fra start til slutt..... 8 uker igjen..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Uff! Bra dte går bra no Skikkelig plaget med det meste no! irriterende!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Så enig med dere jenter!! Og tørr hud !!! Herre, hvor kom det fra liksom??? Aldri vært plaget med tørr hud. Men nå? Skaller jo. :-/ Og klør under armene! Noe så sinnsykt og! :-P Noen med den berømte bekkenløsningen da? Er det vanlig å få i flere svangerskap? At om man har hatt det i første, så er man litt dømt til å få det igjen? Jeg har ikke hatt det i tidligere svangerskap, og har sluppet unna det hittil! *HI*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå