akvarangen Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Hva skal dere gravide damer ha på dere på 17.mai? Selv kommer jeg til å være drøyt 19 uker på vei på 17.mai, og det er ikke SJANS at jeg kommer inn i bunaden. Samtidig har jeg veldig lite "pentøy" med plass til mage, og syns det er litt kjedelig å bruke masse penger på et antrekk som ikke kommer til å bli brukt veldig mange ganger. Hvordan gjør dere det på 17.mai?
Lotta2010x2012 Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Jeg har vært og kjøpt meg en tettsittende kjole(mye stretsj, og ikke stram nå), så magen skal synes mest mulig:D Er vel også 19 uker da:)
høstbarn:) Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Wrapper meg inn i et flagg:) Nei da, vet ikke, har ikke tenkt så langt enda. Må ta en seriøs titt i klesskapet.
A.S Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Fant masse fint på H&M. Gravidkjole der det var tettsittende, men tøyelig stoff som vokser med magen. Dyrt var det heller ikke, rundt 200-300 kr. Kjøpte i svart så jeg kan bruke det i andre anledninger i sommer. Hadde også mye fine kjoler på Lene V. Lykke til
doble<3<3 Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Så heldig du er A.S, her finner jeg ingentingen jo... Nei, her blir det tights og en fin topp/tunika rett og slett.. Mer orker jeg ikke stresse, har vært i ørten klesbutikker nå og ingenting er slik som jeg vil ha det (kresen? hormonell? det har vi ikke sett ;p) Holder det enkelt i år, så får vi håpe at bunaden passer neste år heller ;p
mamma til en snart to Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 jeg skal ha på en kjole jeg kjøpte på asos.com betalte under 300 for en fin gravidkjole, som jeg kan bruke til mange anledninger kjempe fornøyd
Løvinna30 Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 jeg tar en taits og en topp, eller en tskjorte også kjøper jeg et silkebånd eller noe og knyter rundt for å 'pynte' opp litt, hehe. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe nytt... har vært på h&m to ganger og ikke funnet så mye jeg liker. og jeg tenkte litt på det i går, gidder jeg å kjøpe noe nytt, er 'bare' 3 mnd igjen, og det er sommermnd, som også går fort... :-)
lure Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 Jeg kommer inn i bunaden min, for den henger rett fra brystene og ned. Kan være 9 måneder i den uten at det synes noe særlig. Men jeg har en sommer kjole jeg kjøpte i fjor på LeneV som passer nå også. Så da får jeg ta det som passer været.
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 29. april 2010 #9 Skrevet 29. april 2010 hahahaha! Fantastisk plan
Tremo Skrevet 1. mai 2010 #10 Skrevet 1. mai 2010 Sniker meg til ett svar, selv om jeg har født for lengst (sønn på 3,5 mnd). Tenkte bare jeg skulle si at jeg angrer at jeg ikke kjøpte en fin amme/gravid kjole til jul. Sleit med å finne noe til magen min da, og ville heller ikke kjøpe noe dyrt for kun noen få ganger. Men så kom dåpen og nå 17. mai og til høsten er det en konfirmasjon, og amme skal jeg ved alle de anledningene Så nå har jeg kjøpt en ammekjole på Den kule mage, men den hadde jo vært fin på den gravide magen min også... her er også mange fine kjoler dere 2.trimester damer også kan bruke til jul om dere har tenkt å amme:) http://www.megogmagen.no/nettbutikk/index.php?nr=90&idkategori=7
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 1. mai 2010 #11 Skrevet 1. mai 2010 Jeg skal ha tunika med tights.. er i uke 25 på 17 mai.
power puff Skrevet 1. mai 2010 #12 Skrevet 1. mai 2010 blir en omslagskjole fra kappahl vintage serien. supersøt, rød med hvite prikker og tights til!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 1. mai 2010 #13 Skrevet 1. mai 2010 Jeg skal ga med en fin sommerkjole, er vel i min 29 uke på 17 mai så noe bunad orker jeg ikke skvise meg inn i
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 1. mai 2010 #14 Skrevet 1. mai 2010 Jeg har sett en hvit kjole, med blå kanter på skuldrene, på Risøe som jeg har lyst på. Den koster 500 kr, men stoffet er tøyelig og den passer til både konfirmasjon, 17. mai og bryllup. Det eneste er at den kan bli litt kort når magen blir større :/
*Nøtta* Skrevet 2. mai 2010 #15 Skrevet 2. mai 2010 Den røde kjolen med hvite prikker fra Kaph Ahl er jo bare såååå søt!! men jeg har tenkt at den muligens ikke passer foremn med mage,men nå skla jeg jaggu meg teste den ut alikavel. :) På Skopunkten har de noen sorte sko med hvite prikker og med rød sløyfe-kanskje de an brukes til også?
Amy85 Skrevet 2. mai 2010 #16 Skrevet 2. mai 2010 Jeg SKAL inn i bunaden min på 17.mai. Okke som! Er 27/28 uker da men jeg skal gi maks for ingen 17.mai uten bunad. Til og med dåpen til førstemann nmåtte jeg ha bunaden, men FOR et stress med amming når hele stasen måtte av :/ Men det gikk jo
Scarlette Skrevet 2. mai 2010 #17 Skrevet 2. mai 2010 Sommerkjole:) Du trenger vel sikkert en sommerkjole. Så kjøp en som er vid i mageområdet.. Kjøpte meg to nye kjoler fra Kappahl sin vintage stories.. Så det blir en av de..
Gjest Skrevet 2. mai 2010 #18 Skrevet 2. mai 2010 Jeg kommer til å være ca 21 uker på vei på 17 mai, og er litt usikker... Kjøpte meg en sommer kjole for litt siden, liker den veldig godt, ikke brukt den enda og den er romslig om magen... MEN, den er sort med hvite kanter, passer sort på 17 mai? "veldig usikker"
Cat&Gullungene Skrevet 3. mai 2010 #19 Skrevet 3. mai 2010 Jeg skal ha på meg en blålilla designkjole som mannen min kjøpte til meg for et par år siden. Den er kjempefin, men litt gammeldags i stilen med masse stoff. Jeg pleier å kalle den "burkaen" min, og det skal nok komme godt med nå. Myyye plass til magen ;-) Ellers er jeg vel bare 20 uker på 17 mai, og magen er enn så lenge temmelig liten ;-)
akvarangen Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #20 Skrevet 3. mai 2010 Takk for mange gode tips. Den prikkete KappAhl-kjolen hørtes spennende ut syns jeg, prisene der pleier jo ikke være så avskrekkende heller:) Men fant den ikke på hjemmesiden, er dette en spesiell kolleksjon som bare finnes i noen butikker eller? Får ta meg en tur etter jobb i dag.. Ellers har jeg også være glad i Boob-klær, særlig under forrige ammeperiode, men syns mange av kjolene de har nå er så mørke i fargene, lite "sommerlig" preg. Og prisen er jo også ganske stiv på mye herfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå