Gå til innhold

Når skal egentlig bidraget være inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg fikk barnebidrag var 18 mars. Det er nå 6 uker siden. Far betaler gjennom innkrevningssentralen, så jeg trodde at dersom han ikke betalte i tide så ville de betale meg,mens han opparbeidet seg gjeld.

Men nå sitter jeg her i tro om at bidraget skulle komme til tiden og har regninger jeg ikke får betalt. Veldig frusterende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg SÅÅÅ igjen....har selv fått overført bidraget til Nav, slik at de skal kreve det inn...saken er vell at regningen barnefar får er forfall 20 i mnd tror jeg....men dersom han ikke betaler innen den 1. så betaler Nav ut forskuddet på minstesatsen - ca 1000.- her og resten av bidraget blir da oppført som gjeld på han...så har erfart at jeg kan aldri egentlig stole helt på at det kommer inn pengene fra far.---untatt 1000.- som jeg er "sikkra" gjennom Nav da.

Skrevet

Huff ja det er veldig frusterende. Vet jeg ikke burde belage meg på dette bidraget, men desverre er jeg avhengig av det. Han betaler 3000 i mnd så det hjelper godt til. Har bare barnetrygden+ lønna mi som ikke er så høy, så har ganske lav inntekt.

Rart de ikke legger ut for far, for det skal vel ikke gå utover bidragsmottaker at bidragsyter ikke klarer å betale innen fristen.

H.I

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...