Gå til innhold

Jeg sover så utrolig dårlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 4+6 idag, og nettene er et mareritt.

Er TRØTT hele dagen, men når jeg endelig skal legge meg så har jeg store problemer med å sovne. Våkner hver andre time gjennom hele natta av mareritt og dårlig søvn. Lys våken når jeg våkner.

Dette begynte før jeg testet positivt, så må jo ha med graviditeten å gjøre. Jeg har aldri hatt søvnproblemer før.

Andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sover også utrolig dårlig om nettene, har blitt litt bedre i det siste da.

Fikk maks sove 4-5 timer hver natt i flere uker. I det siste har jeg sovet i 7-8 timer hver natt men da våknet 6-7 ganger også. Det er så utrolig slitsomt!! Sliter også forresten mye med mareritt noe jeg ikke gjorde før.

Nå gleder jeg meg bare til 2.trimester for det har jeg hørt skal være det beste :)

Skrevet

MissPregnant: Hvor langt er du på vei?

Ja, det er utrolig irriterende å våkne hele natta, i tilegg er den lille søvnen man får av dårlig kvalitet.

Får håpe det blir bedre i 2 trimester :)

Noen som vet hvorfor man sover dårlig i begynnelsen av svangerskapet?

Skrevet

Jeg sover og dårlig. Er skikkelig urolig i magen før jeg skal sove og sovner ikke. Samtidig som jeg våkner lett og ofte..

Plagsomt.

Jeg tror det kommer av alle hormonene som herjer i kroppen... Men jeg er ingen ekspeert da:-)

Skrevet

Jeg er 9+3 :) Ser det er mange som sier de blir mye bedre rundt uke 10 så håper jeg er en av dem da.

Jeg har i tillegg vært super plaget av kvalme som har gjord det enda verre å sove. Krysser fingerene for at du slipper kvalmen da :)

Skrevet

Var akkurat slik jeg hadde det da jeg var i uke 4, og det har fortsatt helt til nå, er i min 9. uke.. :) nå sover jeg ebdre, tyngre, og faktisk hele natten til tider :) så det går nok over.. men det er jammen tungt mens det står på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...