Gå til innhold

noen som hadde følese på var gravid før visste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare sååå sikker p at jeg er gravid denne mnd, jeg vet ikke hvorfor men har en sånn mega magefølelse på det... :/ Noen flere osm har opplevd dette? og det stemte inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, men bare fordi mensen var jævlig treig..

Skrevet

Den følelsen har jeg hatt i et par uker før hver eneste gang jeg her testet. 5 ganger har det vært rett og hvor mange ganger det har vært feil har jeg ikke tall på:) Lykke til i hvertfall.

Skrevet

Nei, det var motsatt. Den måneden jeg hadde gitt opp og var sikker på jeg IKKE var det, så var jeg det allikevel gitt.

Skrevet

Note to self: Lære å skrive forståelige setninger.

Skrevet

Vi her inne er så vant til å tyde ting slik som vi vil at det skal stå uansett, så det går bra... :D

Skrevet

Ja, visste det hver gang. Og det stemte det!

Skrevet

Merker det på meg. Med de to første kjente jeg bare at noe var på gang uten å kunne sette fingeren på det. Med tredje hadde vi to neg. tester før pos. på tredje. mnd. Testet bare for å teste, men hadde ingen god følelse. Tredje mnd. ble jeg akutt kvalm kvelden før og kjøpte test. Denne var pos. Mistet denne og neste gang skjedde det samme. Fikk en rar smak i munnen og løp til apoteket. Denne sitter enda da.

Skrevet

Ja, ihvertfall to ganger har jeg vært sikker på at jeg var gravid før jeg tok test, og det stemte.

Ene gangen visste jeg det med en gang, sa til mannen min etter samleiet at nå ble/blir jeg gravid, og stemte det, ble gravid jeg :-)

Skrevet

Andre gangen visste jeg det før testen viste det. Tok en test og var sikker på at den skulle være positiv. Så var den negativ og jeg nektet å tro på det. Tok en test noen dager etterpå og da var den positiv, jeg hadde bare testet for tidlig. Kjenner man sin kropp godt og har man vært gravid før er det fullt mulig å kjenne det på kroppen.

Skrevet

Jada den følelsen har jeg hatt. De 2 siste svangerskapene visste jeg det ca2 uker før jeg skulle ha mens... og jeg fikk rett begge gangene. Dessverre mistet jeg sist, men er nå på vei igjen og har igjen 8 uker...

Denne gangen visste jeg det, sa til ei venninde at det var bare bortkasta å kjøpe en test som jeg allerede visste svaret på. Men jeg kjøpte da test etter mye mas og det lyste gravid mot meg.....

Skrevet

Ja, det var jeg hver eneste mnd. Men bare den siste av dem at det faktisk stemte.

Skrevet

Visste det begge gangene. Allerede et par dager etter befruktning. Første gang brukte jeg prevensjon men visste likevel at noe ikke stemte. Noen år senere brukte vi ikke det. Fortsatt like sikker. Ikke hatt denne følelsen i mellomtiden.

Skrevet

hm... liker ikke helt det her... kroppen min sier at jeg er gravid med vondt i bekkenet (forrige gang merket jeg at jeg var gravid ved at jeg fikk vondt i bekkenet med en gang) og småstikkinger i magen... Fornuften sier at det går ikke an... går på p-pille (selv om det har vært litt av og i det siste), og hadde akkurat hatt mensen når jeg hadde sex med min mann sist (for 1 uke siden nå da....)... men for et par dager siden fikk jeg vondt i bekkenet igjen og småvondt i magen....

Har en gutt på 8 mnd, så er ikke helt klar for å være gravid igjen.....

Si meg at det ikke går an, så jeg kan slappe litt av ;)

Skrevet

har hatt rett begge gangene, vare VISST det liksom :) ganske snedig da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...