Gå til innhold

Hva faen feiler det katta???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha en hannkatt, rundt halvåret ca, nå har den begynt å sutte på gensere, tepper, omtrent alt!!! Hvorfor gjør den det? Så jævla irriterende å komme over digre bløte flekker på alt av tøy...Kan jeg stoppe den oppførselen på noe vis, eller ligger det bare naturlig for dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som ble tatt for tidlig fra mora gjør ofte det. De innbiller seg at de sutter på pattene til mora.

Skrevet

Ok. Den var utkasta fra en annen leilighet i feltet, så vi tok den inn. Men da skjøner jeg jo hvorfor den gjør det. Stakkars pusen...fatter ikke hvorfor folk får kattunger, for så å hive dem ut før de er klar for det.

Skrevet

Min katt gjorde også det og han ble tatt for tidlig fra mora. Men hun som eide kattene sa at hvis ingen tok de før uka var omme så ble avlivet, så da da tok jeg en av kattene til meg, enda han var altfor liten. Men heller det enn å dø.

Da drev han å sutta på alt og klorte rundt det suttestedet, akkurat sånn som de gjør når de drikker melk av mora.

Men det var bare de første 2 åra eller noe han gjorde det. Nå er han 6 år og flere år siden han gjorde det. Så han slutte med det etterhvert.

Skrevet

Hva med å skaffe en engen sutteklut til den? Som kan ligge i kurven til katten, så når han begynner å sutte på noe, så flytter du han dit.

Skrevet

God idè :) Ser han har lagt sin elsk på ei utvaska tskjorte,så den får bli hans til odel og eie :D

Skrevet

Har også hatt en suttekatt lol Hn bor forresten fortsatt sammen med sin mor og er 14 år, så tror ikke han er tatt for tidlig fra mor nei lol

Det stemmer at de ofte finner favorittting å sutte på... Min elsker velurpledd, er bare der han legger seg til rette, begynner å tråkke og sutte hehe, så de gamle velurpleddene får lov å ligge strategisk oppi sofaen der han liker seg og da er det dem det går utover ;)

Han er forresten verdens herligeste kosekatt sånn ellers, vet ikke om det er noen sammenheng :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...