Carina har to små gull Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Hvordan går det med deg? Du har vel ikm disse dager? Er spent på dine vegner Klem
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Heisann Carina Så koselig å se ett innlegg til meg, hehe!! Joda, går bra her, er på syklusdag 30 i dag, ingen spotting så langt denne pp, progesteronet var vissnok bra (tatt på CD 23), virker som om jeg får fin EL av trippelkur, så skal fortsette med det hver annen måned dersom det ikke klaffer nå. Har mensmurringer så det holder, lett hodepine og bare litt ømme bryster - ingen tegn til TR, har IKM i dag eller i morgen, men fikk negativ test i dag også Så da er vel TR like rundt hjørnet.... æsj Kjenner meg skikkelig motløs etter at jeg tok første negative test på tirsdag, negativ i går og negativ i dag - ikke antydning til skyggestrek engang. Har en sterk følelse av at vi ikke får flere barn (litt pessimistisk i dag, hehe), så må vel bare innse det og kose oss med hun vi har!!! Vil jo ikke at prøvingen skal gå på bekostning av henne, tiden går jo bare så altfor fort - så må nyte hverdagen og alle ledige stunder med henne Hvordan går det med deg? Ikke lenge igjen til du har EL? Blir spennende å få litt oppfølging og blodprøver denne syklusen da - krysser fingrene for deg og oss begge Klem fra
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Ja, sniker meg til ett kjapt lite innlegg fra jobben... TR har kommet!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÆSJ
Carina har to små gull Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2010 Nei så kjedelig da Forbarska dritttante Det blir nok deres tur en dag også, men sjønner dere blir oppgitt nåe en har prøvd så lenge. Men si meg...har mannen din sjekka seg? Har høres jo ut til å være i tipp topp stand med deg. Samboern min må inn med testen til høsten om vi ikke skulle blitt gravert til da.Tror han gruer seg litt til da. Har ikke vært her inne på noen dager, har skjedd så mye. Mamma har hadd bursdagonsdag, seinvakt og rett på konsert på torsdag, blåtur på fredag med jobben som var skikkelig artig også har jeg hatt arbeidshelg som har vært skikkelig tøff. Og idag har jeg fri Og det nytes fullt ut Er på cd 15, el kjenner jeg fortsatt ingenting til, men jeg hadde litt el slim idag og testen begynner å bli sterkere så da er den vel rett rundt hjørnet. Ser kanskje ut til at jeg har fått en någen lunde stabil syklus med el på dag 17 som det har vørt de siste 3 mnd. Men lutealfasen er jo bare så alt for kort. 9 dager nå sist, da blr je bra oppgitt. Onsdag skal jeg inn med første blodprøve. Er veldig spente på de prøvene.Ikke fått lagt inn noen aksjer siden lørdagsmorgen så må vel ha litt sengekos i kveld Du får ha en strålende dag også håper jeg at tanta er på retur. Stooor klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå