verve Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Har kjøpt meg rokkering med vekter etter å ha lest om det her, men var jo kjempevanskelig!! Noen som har noen tips! Står på pakken at man må ta det litt med ro fordi man oppdager at man kan rokke slik som da man var liten-- yeah right! HJÆLP! ( jeg vil nemlig også ha tilbake kroppen min)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Jeg måtte øve en del før jeg fikk det til, så ikke gi opp før etter minst 4-5 dager med intensiv øving :-) Fikk også bare til å holde den oppe i 20-30 sekunder etter noen dager, men etter 1-2 uker klarte jeg å holde den oppe i 5 minutter, så mer. Lykke til da!
Gjest Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Nei hva skal man si.. øvelse gjør mester.. bare prøv til du klarer det. Er jo som du gjorde når du var liten, bare med en mye tyngre ring... og en litt mindre smidigere kropp kanskje... :-D Det gjør veldig vondt i begynnelsen, men det går for over.
verve Skrevet 29. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2010 takk, fikk litt mer inspirasjon til å prøve mere. Tok av ene leddet på ringen så den ble litt mindre- det hjalp. Bare litt skuffa- man får jo inntrykk av at det er enkelt når det står at man i begynnelsen må begrense seg for ikke å bli stiv..lol! Kjøpte armringer også- litt enklere, men ikke sjangs til å holde synkront. hehe... mye øving forann meg her HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå