Gå til innhold

Gull nr.5 på vei,er det mulig!!:-))

Gull nr.5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda,da var det på`n igjen!!

Og ikke misforstå meg,følelsen av total lykke og ydmykhet for å nok engang få lov til å bli mor er tilstede,men...trodde liksom vi var ferdige med babyer jeg nå da...Eldstejenta i huset blir 16 i mai og mistemann blir 3 til sommeren. Har en mann som syntes lykken er komplett nå.Han er pappaen til mistegutten her.

Derfor har vi til nå brukt prevensjon.Har hatt problemer med langvarige blødninger når jeg gikk på p-piller,derfor hadde jeg en mnd.uten p-piller nå for å bytte til et annet p-pille merke.Har vært veeeldig forsiktige,så hadde jeg ikke visst bedre,hadde jeg ikke trodd den positive graviditetstesten jeg tok for noen dager siden.Så da sitter jeg her da: ikke har jeg turt å fortelle det til mannen min enda,han kommer til å få bakoversveis,trenger noen dager til å få samlet tankene mine først jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer:) forstår godt at du er litt i sjokk:) men dette var jo veldig gode nyheter:) bare en får tenkt seg om litt så ordner det meste seg:)

dere er nok super fruktbare:) når en allerede har 4 barn,klarer en 5 barn helt fint:)

syntes du er kjempe heldig:)

Skrevet

Det er klart at du er litt sjokkert. Vi er vel alle det i mer eller mindre grad når vi tester positivt, og kan godt sette meg inn i at sjokket er ekstra stort når man tester positivt for femte gang! :)

Når du får tenkt litt over det blir du sikkert kjempelykkelig. Gratulerer! :)

Skrevet

Gratulerer. Det er jo fantastisk. Dere klarer nok dette helt fint :-)

Skrevet

Gratulerer :).

Dette her greier du nok veldig bra. 4 - 5 merkes ikke , og jeg hvet hva jeg snakker om :))

Skrevet

Vi venter også nummer 5:-) Tror ikke overgangen fra 4 til 5 blir så stor. Gleder oss masse!!

Skrevet

Det er jo kjempe korselig med flere barn.Selv har jeg 5 barn og ønsker meg en til.Mannen din blir helt sikkert glad :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Gratulere så masse! :-))

Selv fikk jeg minstemann for ca 9 mnd siden, og kan etterhvert tenke meg en baby til! :-))

Her er barna 14 - 11 - 7 - 4 og 9 mnd! :-))

• 1 måned senere...
Skrevet

Det går nok kjempe bra :) Venter nr 5 selv og eldstemann her i huset er 13 år og minste 3 år :)

Nr 5 her er planlagt da men tror ikke en til eller fra spiller noen rolle. Stor bil har en jo fra før med 4 barn så ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...