Gå til innhold

dib-bim...din baby - barn i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare leste trådlisten på første anonymsida her, og det var ikke mange tråder som handla om babyer nei..kun noen få, og der var det vel knapt svart på..kjente jeg ble litt oppgitt jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et tips: Se til venstre. Ser du den laaaaaange listen med debatter som handler om babyer??

Hvorfor bruker du ikke den?

Det hender folk med babyer vil diskutere andre ting vet du!

Skrevet

Neinei, ikke tenke på noe annet etter at du har blitt mor, det er såååå egoistisk vet du;P

Skrevet

joda, men da kan vel dere som er opphengt i hvor mange sexpartnere, hvor mange norske, utenlandske sexpartnere folk har hatt, hva er egentlig fisting osv diskutere det i sexdebatten eller hur?

Har da ingen problemer med at det diskuteres ting utenom graviditet og babyer her, men hvem er egetlig interessert i om folk tisser i dusjen liksom?

Skrevet

Tydligvis en god del.. Av og til er det kjekt å diskutere andre temaer når man går hjemme og stort sett dikke-dikker dagen lang..

om tissing i dusjen er så innmari spennende vet jeg ikke da, men sånn generellt er det kjekt å snakke om noe annet enn baby og tenner, grøt og skrål engang i blant..

Skrevet

Hva med fisting da, synes du det er mer interessant?

Du finner en tråd om det litt lenger ned.

Skrevet

jeg hadde vel med det i innlegget jeg skrev vel

Gjest sug lut
Skrevet

Det er et fritt land og du har lov til å gå ut igjen. Det er nok snurpfitter her inne fra før av.

Skrevet

herregud, du kan stikke å leke i trafikken sug lut, kommentarene dine var morsomme i begynnelsen, nå er de bare teite

Gjest sug lut
Skrevet

Da leder jeg uansett for du har aldri vært morsom, interessant eller på annen måte lesverdig, din eneste funksjon er at du lar deg trekke opp. Kanskje dette er dagen jeg skal følge deg fra innlegg til innlegg?

Skrevet

Nå har vel aldri jeg prøvd å være morsom, interessant eller prøvd på annen måte å være leseverdig som du prøver så hardt på. Jeg spør om ting jeg lurer på og får som regel fine svar, å hvis du syns det jeg skriver er så lite leseverdig, kan du vel la være å lese da

Gjest sug lut
Skrevet

Selvsagt kan jeg det, men at jeg irriterer deg nok til at du stadig oppfordrer på din lett pubertale måte til å gå og leke i trafikken gjør det jo littegrann gøy likevel, mens jeg venter på Godot.

Skrevet

Oooo, dib krangel på gang :)

Heia heia heia

Skrevet

jajaj..du får kose deg mens du venter da

Skrevet

Jeg er helt enig med deg HI, synes det tar helt av her inne for tiden. I går var det masse damer som diskuterte hvilken prevensjon de bruker. Dette er da primært et forum for kvinner som er, eller forsøker å bli, gravid. Det er greit nok å diskutere temaer som ikke handler om svangerskap og babyer, men merker jeg også blir oppgitt når så mange her inne ikke engang er interessert i det emnet...

Skrevet

Fint det ihvertfall er noen som er enig med meg da 12.46:)

Gjest sug lut
Skrevet

Unger er da ravende uinteressant som tema, man HAR dem, men må man i tillegg SNAKKE om dem på alle fora, altså? Inkludert de fire øverste etasjene her? Det er over åtti andre fora - mesteparten av dem er det ingen på siden du og dine velger å henge her i stedet. Siden det ikke er for innholdets del kan du jo spørre deg selv hvilke andre syke behov det fyller i hverdagen din.

Skrevet

Nei ikke vet jeg, var vel derfor jeg spurte.

Skrevet

Sug lut, det er ikke nødvendig å hele tiden diskutere barn, eller svangerskap som denne nettsiden egentlig handler om. Men det er problematisk når masse folk henger her inne som hverken har barn, venter barn, har prøvd å få barn, eller ønsker å få barn stadig vekk svarer på tråder som de ikke har peiling på. Dette vi skriver på nå er et anonymforum, primært opprettet for at gravide kvinner skal kunne lufte spørsmål som de synes er vanskelig å ta opp i virkeligheten eller her inne på nettsiden med nick. Jeg synes det er tragisk at det er mange kvinner uten interessen for svangerskap som ikke har viktigere ting å fordrive tiden med enn å henge her inne...

Gjest sug lut
Skrevet

Du er nå fiffig også, når du prøver å være voksen. Jeg gjentar, det er plenty andre steder å være.

Skrevet

Du sier at sug lut og alle andre som irriterer seg bare skal latt vær å lese, hvorfor gjør ikke du det samme?

Hvis ikke du mener fisting er greit å diskutere over lunsjen så err'e bare å latt vær.

Problem løst!

Forøvrig syns jeg fisting er mer spennende enn å gjette på om du er gravid i dag eller ikke..

Skrevet

"Dette" er ikke et forum for kvinner som er eller forsøker å bli gravid. Anonymsiden er FELLES for bim og dib, så det er mange som er ferdig å produsere barn, og dermed trenger å vite om prevensjon, og gjerne høre andres erfaringer. Jeg kan ikke med min beste vilje forstå hvorfor det er et problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...