Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Min kjære samboer skal idag hente hjem en gammel bil, et vrak av en bil, som han har en drøm om å pusse opp... Med denne bilen (som ikke er kjørbar) kommer endel kasser med deler. Han har vært forståelsesfull og drøyd henting av bilen i det lengste, da vi ikke har noe annet sted å oppbevare den enn i gårdsplassen/hagen - under presenning... Men idag skjer det altså, bilen kommer. Han har lovet meg å prøve å finne et nytt sted til den, hvor den kan stå til vi får garasje og vi får tid til den. Pr idag står vi på trappene til store prosjekter i huset, som vi begge ønsker og som vi MÅ få gjort (huset er altfor lite, vi trenger mer plass og ungene fortjener egne rom). Så, skrekken min er at bilen blir stående, og stående, og stående... Den kommer helt sikkert til å bli "usynlig" i hans øyne etterhvert, nå som så mye annet skjer og han er mannfolk og slett ikke legger merke til sånne "skampletter" - i hans øyne er heller ikke dette en skamplett... Hvordan skal jeg best briljere denne situasjonen... Uten å være masete, slitsom, kritisk etc. Saken er at jeg vil ha bilen videre ASAP og gjerne hente den tilbake den dagen vi får garasje slik at han og ungene kan ha et prosjekt sammen. Tips?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 og som et PS: Lagringsplass til bil er ikke bare bare å finne. Jeg har allerede lagt ut forespørsel på facebook blant mine venner OG spurt mannen til en annen venninne - uten hell ennå... Det kreves nok endel leting... HI
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Tja, da er det bare å vente til bilen er usynlig, som du sier, så er problemet løst!
Rampongi Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Google og se om du ikke kan finne noe ledig lagerplass i nærområdet til doningen så lenge..
Rampongi Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 og sorry, så ikke det andre svaret ditt.. neida vet jeg sannelig ikke.. Pusse opp bilen først og deretter huset? uff, nei.. håper den blir usynlig for deg også etterhvert..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Det er det som er problemet... Den blir nok aldri usynlig for meg, for jeg vet at naboene kommer til å se den... Og den i tillegg til masse materialer og skrot som blir liggende rundt under oppussingen av huset - er så redd folk skal syns det ser forferdelig ut her! Vi flyttet inn i fjor sommer, så folk vet jo ikke at dette faktisk ikke er sånn vi er til vanlig... Rotete... huff HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå