★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 leser mange steder at flere sier at den ikke sender ut bølger emn bare er en lydforsterker eller no sånt og helt ufarlig....dette har de hørt av sin lege,jm eller er medisinstudenter selv blant andre...har jeg googlet meg til..mens andre leger,jm sier det stikk motsatte...?? og at babywatcher derimot inneholdt disse "farlige" bølgene...og ikke bør brukes... hva ER tilfelle her egentlig? hvordan kna noen få en beskjed av sin lege og en an en annen beskjed av sin lege igjen når det gjelder ett og samme produkt...de kna jo ikkeha sjekket dingsen ordentlig hvis det er SÅ stor meningsforskjell om "innholdet" av dette produktet.....???? confused:s
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Er ikke greit å vite hva en skal tro og ikke tro. Min lege sa ikke noe :-p Men i disse tider er jo "alt" farlig for den lille i magen. Spesielt her inne. Jeg bruker min hver dag, men ikke lenge. Bruker den for å lokalisere hvilke vei bittelille ligger slik at jeg kan kjenne etter spark. Den dagen sparkene blir så sterke at jeg kjenner det godt, skal jeg ikke bruke den mer. Tror du må følge magefølelsen på hva som er riktig for deg =) Hadde den vært direkte farlig for fosteret hadde den blitt tatt vekk fra markedet, tenker jeg
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 29. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2010 tenker som deg....bruker den ikke hver da da..kommer litt an på....har vært plaget med blødninger siden uke 6 så den har vært og er god å ha ja!! man skulle jo tro at viss det var hold i det enkelte sier så ble de tatt av markedet..og det burde de også... jeg bruker nok min til jeg kan kjenne tydelig bevegelse ja...nå er det bare sånn difuse hmmm var det babyen tro type følelse... så blir nok ett par uker til ja..i min 14 uke nå...
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Ja da har den vært god å ha! Jeg har lissom ikke følelsen av at jeg er gravid, så den har vært kjekk for å få en bekreftelse på at en lever inni der. Selv om magen vokser, og jeg ser gravid ut. hehe..Hormoner altså :-s Er 17+6 i dag jeg, og i går kjente jeg flere små dunk i nederst i magen og tror nok det var spark. Men vet jo ikke hvordan det kjennes. Har til nå bare kjent en liten "sommerfug" som har stryki borti på innsiden. Men fantastisk er det hvertfall :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå