Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Hvordan i huleste vet du egentlig at han da er en god elsker???
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Og vi synes "synn" på deg som trenger en ordbok ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Det er jo ikke synd på de for de vet jo da ikke hva de eventuelt går glipp av:)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Hvorfor bryr du deg om det, HI? Om de ikke har hatt andre, vet de ikke om noe annet, så de er sikkert fornøyde:)
Rampongi Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 hat sex er kanskje like bra som elsk sex.. ikke vet jeg jeg er forøvrig enig med deg
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Hvis man tenner utrolig mye på mannen sin, man føler at sexen er heftig og man får vanvittige orgasmer, spiller det da noen rolle om man ikke har prøvd andre? Jeg vet ikke hva jeg går glipp av, riktig nok, men hvis alt føles riktig går jeg vel strengt tatt ikke glipp av noe... Tenk å dumpe samboeren sin eller å være utro, bare for å få en skikkelig nedtur. Men for all del, da har man jo i alle fall prøvd noen andre... Vi var bare 15 da vi ble sammen, men jeg kunne ikke tenkt meg å være sammen med noen andre.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 hat sex høres ikke spesielt bra ut, nei.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 Hvis sexen er god er det vel ingenting å savne? Man vet jo om man har det godt når man har sex eller ikke. Om det kunne vært enda bedre gjelder jo mange ting i livet, av og til bør man vel godta at ting er bra slik som det er ikke alltid hige etter noe som kanskje er bedre. Kanskje man kunne fått en bedre elsker, men hva hvis det da ikke var bedre på andre områder??
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #9 Skrevet 29. april 2010 Du trenger ikke synes synd på meg da jeg er et voksent menneske som har tatt et valg i livet helt frivillig.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #10 Skrevet 29. april 2010 Nå har jeg bare hatt sex med to forskjellige før. Og det var noe skikkelig tragiske greier. Og det er jeg glad for. Tenk om jeg hadde hatt helt fabelaktig sex tidligere, og har da blitt sammen med en som ikke er like bra. Nedtur da ja Så for meg, er han jeg er sammen med en fabelaktig elsker nå. Kanskje ikke for 12 år siden da vi ble sammen. Men blir bare bedre og bedre
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #11 Skrevet 29. april 2010 en god elsker er en som tar seg god tid til deg, gir deg deilige orgasmer og elsker deg slik du er.. om dette er person nr 1 i ditt sexliv eller nr 30 så er det revnende likegyldig.. bare dere har det bra. Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden, og ja spenningen avtar litt med årene, men denne personen VET hvordan han skal gjøre det for at du skal få det helt herlig En ny person og kanskje en tilfeldig på en lørdags kveld i fylla, hva er så topp med det? spenning ja, men hva mer??
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #12 Skrevet 29. april 2010 HI er vel blandt de her inne som har hatt godt over hundre stykker siden hun syns det høres så fælt ut å ha bare noen få. Jeg for min del kunne klart meg uten noen andre enn mannen min, for de andre var ikke noe tess likevel. Enten så visste de ikke hva de skulle bruke greia til, eller så var de så korte at de ikke nådde fram engang... Heller en god enn mange dårlige ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå