Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 I form av små brev etc. Noen som har tips til hvor jeg skal gjemme dem og om det er noe annet søtt jeg kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Tja, hva med små overvåkningskameraer og mikrofoner?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Så koselig:) Du kan f.eks gjemme favorittsjokoladen hans sammen med en søt melding, eller noe annet godt han liker. Så tenker han på deg når han koser seg med den. Du kan også lage en "billett" for en romantisk massasje e.l. som han kan løse inn hos deg når du kommer hjem:) Når du setter i gang så kommer du sikkert på flere småting, lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Det gjorde jeg en gang.. Jeg la en lapp i badehylla hans, blant aftershaven og barbermaskina etc.. La en under hodeputa, eni sokkeskuffen, matskapet osv.. Andre ting; Legge en god øl han liker blant grønnsakene i kjøleskapet med en lapp på. Kjøpte inn snacks han liker og gjemme litt.. feks i håndklehylla (så han ikke finner alt med engang) Om du lager matpakke, kan du legge på noe ekstra godt pålegg og en koselig melding (funker vel best den dagen du drar;)) Kjøpe inn en dvd med en film han liker eller en konsert. Gi han billetter til kino med en venn mens du er borte tja..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 hehe de er allerede strategisk plassert HI
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Lag rebus, slik at i hver lapp han finner er det et hint om en ny lapp, el.l haan må lete etter neste dag.. Dikt
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 åååå søte dere er takk for gode tips da har jeg allerede en ide HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå