mammas skatter <3 Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 syns e har hørt eller lest at vist han nyli har vært sjuk så kan han ikke ta vaksina????? noen som veit.....??????????? han e sjuk no å skal ta vaksina på tirsdag. 5mneders vaksina. hadde litt forhøya crp i går onsdag. 19 som skal vare under 10. han e forkjøla og snørrete og me litt feber.
lykkelig-mamma:-) Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Første min var syk når han skulle ta vaksine ved 3mnd...han hadde et forkjølelsesvirus men var feberfri men tett med litt hoste den dagen vi var på hs og skulle ta vaksinen...vår fastlege var tilfeldigvis der og sa vi måtte utsette vaksinen...så ble utsatt en mnd.. Samme når han skulle ta vaksine mot svineinfluensa i høst...da hadde han ørebet og vi ble sendt hjem (sikkert annerledes med den vaksinen..men tok d bare med )
Gjest Kira06 Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Datteren min var forkjølet når hun skulle ta vaksinen, men feberfri. Derfor fikk vi lov til å ta den. Så du kan jo se an formen til sønnen din, og heller ringe de på mandag hvis han fortsatt er såpass dårlig. Vet at de sier at man ikke skal ta vaksinen hvis man har feber.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Sønnen min fikk ikke vaksina på 5 månederskontrollen nå på tirsdag. Han hadde vært syk uka før med oppkasr, diare og feber. Han får den på 6 månederskontrollen.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 var å skulle sette 3mnd vaksina på jenta mi i dag, men fikk beskjed av legen om å droppe det hun hadde forhøyet crp på torsdag i forrige uke. Han sa at man burde være frisk i minst en uke før man satt noen som helst vaksine dette for å vite at ikke det er infeksjonen som har blusset opp igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå