Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Hadde sex i går, har murra i hele natt og i dag har jeg helt sinnsykt vondt i magen!! Men magen strammer seg ikke så det er vel ikke rier da? Har noen ganske vonde kynnere også, det verker rundt hele magen og ryggen og ikke bare i magen. Er i uke 40 så ting kan bare skje, men ble så bekymra pga magesmertene! Er det normalt? Bør jeg ringe?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Det kan godt være rier, eller det kan være bare kynnere. Hvis dette er annerledes og vondere enn det du har hatt tidligere skader det jo ikke med en telefon til føden hvis du tror det skjer noe. Men stort sett er jo ikke rier en jevn smerte, altså ikke like vondt hele tiden, men kommer i "bølger", og regelen sier vel at det skal være så og så lenge mellom hver rie før det er nødvendig å ta kontakt med føden:) Lykke til uansett om det skjer i dag eller ganske snart:)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Hysterisk førstegang eller? En ringer jo ikke med en gang for at en kjenner noe i magen. Var ei som skreiv innlegg igår kveld, og hu hadde 10 min mellom riene.. Og fikk beskjed av sykehuset å ikke komme enda. Så du må vel bare se åssen det utvikler seg.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Hvis du hadde lest hva jeg skriver står det ikke at jeg tror det er rier og at jeg vil ringe med en gang fordi jeg kjenner noe i magen... Tror ikke dette er rier, fordi magen strammer seg ikke. Har noen ganske sterke kynnere, vonde også, men det er disse magesmertene mellom jeg ikke visste hva var for noe. De ga seg før idag, men er komt tilbake enda verre nå, men ikke samtidig med hard mage.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Ja det er annerledes og mye vondere. Men ikke sånn at jeg tror det er rier. Har ikke ringt føden, men samboeren min driver å maser, så ringer hvis det ikke gir seg snart... Takk for det
Røver Nov 09 + ?? Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 Jeg kjente ikke igjen smertene når fødselen var igang. Følte ikke magen stramma noe særlig heller. Bedre å ringe 1 gang for mye enn 1 gang for lite.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #9 Skrevet 29. april 2010 Men det er ikke regelmessige smerter. Nå har jeg hatt vondt i ene sida i et kvarter. Så vondt at jeg knapt klarer å stå på beina. Før i dag har det vert vondt andre plasser i magen. Av og til stram mage av og til ikke... Prøvde å ta tida, men det var så vanskelig for det var ikke noe skikkelig begynnelse eller slutt..
Røver Nov 09 + ?? Skrevet 29. april 2010 #10 Skrevet 29. april 2010 Ja, jeg vet ikke, men det skader ikke å ta en telefon til de som har peiling, er jo ikke sikkert de sier du må inn, men greit og sjekke.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #11 Skrevet 29. april 2010 Ja skal gjøre det! Barnevakta har en halvtimes reisetid, så er ikke noe kjekt å få hun opp her for ingenting! Rekner med jeg må inn på sjekk, har ringt 3 ganger før og da ville de ha meg inn.. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå