Gjest Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 - Mensen som kommer altfor sent. - Halsvondt, øreverk og sliten kropp. - Snufsete unge. - At alle disse tingene sammenlagt ødela min og mannens romantiske hotellopphold for helga. (Det er ikke bedre når jeg tenker på at det er 2,5 år siden sist gang vi hadde barnefri) - Snø. Snø. Snø i lange baner. Jeg er så lei meg at jeg griner. :-/
Gjest amandine Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Det er nesten så jeg griner jeg også av bare medfølelse!
Gjest Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Takk takk amandine. Medfølelsestårer hjelper litt. Håper andre har en bedre dag en min!
Anne-B. Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Åh, surt. Forstår så inderlig godt. Håper det blir koselig likevel.
Gjest sug lut Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 - Overgangsalderen som kommer altfor sent (hva skal man med mensen, skal da ikke ha unger!) og da burde da for faan mensen komme i hvert fall. Men neiiiiii da. - Generelt utslitt, er på et punkt hvor jeg står og ser lenge på en sko før jeg klarer å koble at jeg hadde tenkt å ta den på, og deretter kløner med å knyte fordi hjernen er grøt Men Dorris, det er muligheter selv om jeg av og til mister trua: da det snødde i går var jeg klar til å ta en spasertur på motorveien, men så gikk det over til PLASKregn i sju timer og jeg ble så deppa at jeg i stedet gikk til sengs med dyp depresjon siden det ville være for vanskelig å orke å ta på seg sko for å komme seg til motorveien, samt at jeg var for deppa til å orke å bli våt Meldte til familien at mamma er lagt, og det er INGENTING rart med å legge seg ni. Men da jeg våkna i dag har det skjedd to undre: Regnet tok med seg sinnsykt mye snø! Og det allerbeste: i postkassa lå noe lekkert. Mark Eglington, som sikkert sjøl er ulekker, og ikke verdens beste skribent heller, har (for en uke siden) gitt ut JAMES HETFIELD: THE WOLF AT METALLICA'S DOOR. Den er paperbacka til 7£ på Amazon.co.uk. Det er litt lekker og tilgjengelig lykke som man ikke blir fet eller stygg av, og så kan du bli sånn passelignerd som vet navnet på produsenten på Kill'em All og sånt. Oppsummert: Det hjelper mot pms. Det hjelper mot liksom-vår. Det hjelper mot menn. Det hjelper mot alt.
Patetica fåkksi Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Det var den jeg oversatte, vakke're det? Altså, omtalen. Hat i dag: at håret mitt ser ut som at det ikke har blitt vaska på tre og en halv uke når det i realiteten kun har gått 24 timer. Elsk i dag: fotografering som gikk bedre enn forventet.
Gjest Skrevet 29. april 2010 #8 Skrevet 29. april 2010 Dagens store hat-kandidater (ja, de er i flertall); hundre tusen esker som ikke er merket på noe som helst vis og som et resultat er det et mareritt å finne frem til saker og ting. Det er kjekt å være etterpåklok:-).
Gjest Skrevet 29. april 2010 #9 Skrevet 29. april 2010 Glemte å nevne den herlige lapskaus av NonStop, peanøtter og Crème Jubileum-isen med peanøtter og karamell i kombinasjon med tanken på en bikinisesong som er skrekkelig nær. Er heldigvis tilbake til der jeg var før graviditeten, men skulle gjerne hatt muskler NÅ. :-p.
Anne-B. Skrevet 29. april 2010 #10 Skrevet 29. april 2010 Det fikser du fort, om du bor i Norge er det vel ikke bikinisesong noe som helst sted på enda en god stund. Jeg gleder meg til å begynne med styrketrening igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå