Gå til innhold

To timer igjen til Ultralyd :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil gjette kjønn?

Har kastet opp på kveld/natt første 3 mnd, halsbrann, dospringing og kviseutbrudd over alt..

Jeg er så spent!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå heldiggrisen...dette blir spennende da:)

hmm...jeg har ikke vært kvalm en dag....ingen dospringing eller halsbrann..men litt kviseutbrudd og en sterk guttefølelse..tipper jente jeg:) lykke til!

Skrevet

Masse lykke til ;o)

Hvis jeg skal gjette; Jente ;=)

Husk å oppdatere oss senere da!

Klem

Skrevet

blir nok en gutt!!! :)

Skrevet

Morsomt:-) Jeg har en følelse selv også, spørs om den stemmer. Klart jeg skal oppdatere. Kjønn spiller kanskje ikke så stor rolle. Men så lenge det er en frisk liten baby så er vel det viktigst, kanskje litt klisjè men det er jo sant.

Skrevet

hva sier din egen magefølelse da?:)

Skrevet

Vi har hatt samme symptomene vi da tøysekroppenღog lille skattenღ :) Jeg har også en sterk guttefølelse.

Når det gjelder HI så tror jeg det blir jente :)

Lykke til på UL. Var der på tirsdag jeg. Det var helt fantastisk å se den lille krabaten. Vår lille knupp ligner nok på sin far, for makan til urolig unge har jeg ikke sett før. Vanskelig å få tatt ordentlige bilder, men noen ble det.

Skrevet

Vel.....gjetter på jente!

Skrevet

Jeg trodde det samme som de fleste av dere, men det var en liten gutt :D

Skrevet

åå så koselig da!!:) hadde jeg faktisk ikke trodd for å være helt ærlig hehe:) da venter jeg i spenning på hvem som gjemmer seg i min mage:D M VENTE I 5 UKER JEG DAAAAA..

Skrevet

Jeg fikk litt sjokk med det samme :) Ja, tiden går fryktelig seint mens man venter på UL, men nå føler jeg liksom ikke at jeg har noe i nære framtid å "se fram til".. Klart jeg ser fram til termin, men nå gjenstår 21 uker med ruging. :-) Vi får håpe det går fort nå gjennom sommeren :)

Skrevet

skjønne rhva du mener men samtidig vil jo spark og dult bli mer tydelig og man kan etterhvert tyde sove og våken mønsteret deres osv:)

er jo nå du kan slappe av og vite at alt er bra og bare glede deg til babyen kommer ut frisk og fin:) ser sånn fram til det!!!

sommern flyr nok avgårde tenker jeg:)))

Skrevet

Ja umulig å gjette:) Men koslig da! Jeg tror nok vi har gutt nr 2 på vei, men tiden får vise. 3 uker til ultra:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...