Tyren78-09+12 Skrevet 29. april 2010 #1 Skrevet 29. april 2010 Leter etter vindjakke til min sønn på 8 mnd..men finner ikke. Enten er det bare tynne "stoffjakker", fleecejakker eller collegejakker. Kunne godt tenkt meg en som er romslig(plass til litt tykkere genser under) og med hette(ikke et must, men gjerne hvertfall en krage). Har sett på de fleste butikker føler jeg..men mulig jeg har oversett noen. Såg noen fine blå på nameit..men fant bare store størrelser... Tips?
Mini09&Lille12 Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Lette overalt jeg også, men fant tilslutt på cubus. Men den var rosa da. :S Sku ha til vesla mi. Men kan hende de har samme i en annen farge. Rart de ikke har slike ting i de strl syns jeg. Ungene i den strl må jo ha jakke de også ikke bare de større.
Mamma med to søte små Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Har en cupcake jakke som er vindtett i str.74. Men de koster litt da... Jeg kjøpte den i en lokal butikk, men du kan prøve på mortil3.no.
Tyren78-09+12 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2010 Jeg syns også det er merkelig at det ikke finnes flere jakker i disse størrelsene..nå er det jo for varmt med boblejakke/dress i vogna/ute, og for tynt med bare en fleecejakke som det blåser rett gjennom. Får vel ta en runde til på leting Fant forresten en på nameit men da hadde de bare fra str 86 og oppover..enten var de utsolgt, eller så hadde de ikke mindre...
knerten09+ knerteline11 Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 Jeg kjøpte ei veldig ok jakke til knerten på h&m. Tynt fleecefor inni, men ikke for varm. Er det kaldt ute er det god plass til tykk genser og den har hette. Kjøpte den i str 80. Er blå og svart.
knerten09+ knerteline11 Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Hmm var visst 86, ikke 80. Han bruker fremdeles en del annet tøy i 80 da og jakka passer greit. Er den 3. siste i lista her: http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=BARN_LIPO_YTT&shoptype=S
Gjest Kira06 Skrevet 29. april 2010 #7 Skrevet 29. april 2010 Jeg kjøpte en kjempe fin vindjakke i str 74 til datteren min denne uken. Fant den faktisk på Benneton. Trodde de var super dyre der, men betalte bare 199 kr. Så kan jo være verdt å sjekke ut hvis du har en slik butikk i nærheten av det. Det var ikke hette på den, men høy krage som kan brettes ned.
Tyren78-09+12 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 29. april 2010 Takker for tips! Størrelse 86 blir nok litt stort for han ja..har korte armer. Har Benneton i byen, så kanskje jeg skal ta meg en tur dit en dag. Har heller ikke sjekka på Polarn og Barnas Hus(men de er vel litt dyrere kan jeg tenke meg). Kikka forresten på noen supersøte små lakksko idag da..sukk!! Men han hadde så tykke sokker på, så fikk ikke på seg noen...i tillegg til at han er god og rund, hehe. Men sukk..kan bli helt "kjøpegal" av å gå i butikkkene nå..sååå mye søtt til de små. Best å holde tunga rett i munnen og styre unna alt man ikke trenger, selv om det kan være vanskelig til tider..hehe
Mor til gullet :O) Skrevet 29. april 2010 #9 Skrevet 29. april 2010 Jeg har også cupcake sin jakke. Str 80. Er kjempefornøyd med den. Koster litt ja, men er kjempegod. Og utrolig tøff. Er romslig, og har hette. Den får du på Barnas Hus og Babyshop. Der har de ganske bra utvalg i yttertøy i forskjellige merker. Spesielt på Barnas Hus. Hadde noen tøffe i Reflex husker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå