Gå til innhold

Blande Menopur en stund før den settes.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på langtur i dag, og skal sette Menopur i bilen, Kan jeg lage dosen ferdig før vi starter for så å ta den når tiden er der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ifølge bruksanvisningen skal det settes direkte etter blanding. Jeg sto på toalettet på kinoen, følte meg som en narkoman. Med genser som underlag og greier. Ta en liten 5min stopp, så går det sikkert fint:)

Skrevet

Nå er det sent å svare deg, men Menopur skal blandes like før den settes. Jeg har blandet og satt Menopur og andre medikamenter som skal forberedes på samme vis i bilen og mange andre, rare steder :-)

Skrevet

Det ble til at jeg blandet i bilen. Tok ikke sjansen på å ødelegge en injeksjon. Trodde egentlig det var sånn, men husker jo ikke fra forrige runde med menopur. Det er jo mer enn 3 år siden.

Takk for infoen...

Sprøytene settes der man er... Mine medpassasjerer foretrakk å gå ut av bilen.. :)

Skrevet

Jeg svarer for sent til å kunne hjelpe deg, men svarer likevel:-)

For noen år siden gikk jeg på lave doser Menopur. Da fikk jeg beskjed av de på IVF-enheten her at jeg kunne bruke samme glasset til to doser innen 24 timer. Dvs jeg blandet og tok dosen min den ene dagen. Dagen etter tok jeg ny dose fra samme glasset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...