Gå til innhold

Hva veit dere om deres menns tidligere sexliv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veit dere hvor mange han har hatt sex med, eventuelt av noen, eller snakker dere ikke om deres tidligere sexliv?

Skrevet

Jeg vet hvor mange, og hvem..

Skrevet

Minst mulig. Vil ikke tenke på det på egentlig for nå er det oss to :-)

Skrevet

Aner ikke, og bryr meg ikke.

Skrevet

Jeg vet at han var jomfru da han ble sammen med meg og har vært utro mot meg..

Skrevet

Fint lite. Noe jeg vil fortsette med da jeg må forholde meg til exen hans nesten hver dag... Enkelte ting vil man ikke vite.

Skrevet

Han hadde veldig dårlig selvbilde før han traff meg, jeg var hans første kjæreste, faktisk den første han har vært forelska i, men han hadde noen one night stands før meg. Vet hvor mange, men han var såpass full at han selv ikke vet så mye om dem, bare at det skjedde i hjembygda hans. Antar at han egentlig vet hvem det er, men respekterer at han ikke vil snakke om det. Merker jo hvor ille han får det hvis noe sånt kommer opp.

Vi har heldigvis sammen greid å endre på selvbildet hans :)

Skrevet

Vet sånn ca hvem og hvor mange.. Men igjen, så vet han svært lite om min fortid. Kunne godt fortalt alt, men der er det han som ønsker å ikke vite. Føler ikke helt for å utbrodere noe mer enn det, det er jo fortid, og ikke noe som har med oss å gjøre uansett.

Skrevet

..vet aaalt for mye... Er ikke alltid "filteret" står på når vi prater. Hehe.

Skrevet

Jeg vet sånn ca hvor mange, men ikke hvem, og ingen detaljer. Jeg har heller ingen interesse av å vite det, det som betyr noe er VÅRT sexliv.

Det eneste jeg vet er at jeg har hatt flere sexpartnere enn ham (og det er ikke avskrekkende mange). :)

Skrevet

Alt han husker. Han hadde bare 1 kjærste før meg og resten var 1-night-stands. Og han har ikke spesielt god hukommelse. Måtte alliere meg med en kompis av han for å høre noen flauser :P

Skrevet

Omtrent ingenting.. Har ingen interesse av å spørre, og han har ikke gitt meg inntrykk av at han vil fortelle heller.. Han vet heller ingenting om mine erfaringer før ham.. Men så var jeg bare 17, så erfaringene var begrenset og ingenting å prate om.. :)

Skrevet

Jeg vet at han har hatt et seriøst forhold før meg, og vet hvem det er selvfølgelig. Vet også at han har hatt sin dose one-night stands, mer enn det har jeg ikke behov for å vite. Vet ingen detaljer..

Skrevet

Vet veldig mye. Vi snakker masse om sånt

Skrevet

Vet alt. Vi kommer begge fra samme lille plass, og jeg visste hvem han var lenge før vi ble sammen. Han har kun hatt to andre kjærester før vi ble sammen, samme som meg. Og ingen OneNightsStands.

Skrevet

Jeg vet at hans tidligere sexliv begrenset seg til høyrehånda :-)Han var jomfru da vi ble sammen. I am the one and only! :-D

Skrevet

Jeg vet at han knappt hadde noe sexliv. Mer enn det vet jeg ikke og bryr meg ikke heller.

Skrevet

Jeg vet hvor mange og ca når. De fleste var leenge før han traff meg (typ vgs/russetida).

Skrevet

Veldig lite, og det er egentlig like greit. Vet om en eks, men han vet ikke at jeg vet :)

Han vet lite om min fortid også, og det er ihvertfall helt greit. Jeg gjorde mye dumt en periode da jeg var rundt 24.. Nå er jeg over 30 og snart pensjonist, så det sier seg selv at jeg må roe ned. Haha.

Skrevet

Vet veldig lite. Har ikke noe ønske om å vite en hel masse. Han spurte meg veldig mye i starten, og under press fortalte jeg litt, noe jeg angrer på! Han skjønte fort at jeg hadde vært med på mye mer "moro" enn ham. Litt mer erfaren, og han taklet det dårlig. Så jeg sluttet helt å si noe om mitt tidligere sexliv. Han ble lei seg fordi jeg ikke spurte ham om en hel masse. Men nå som vi har vært sammen noen år har vi lagt det bak oss, ikke noe vi tar opp lenger. Heldigvis.

Skrevet

Jeg vet hvem han har hatt sex med, av de jeg møter evt kan møte. Hun ene var litt vanskelig å unngå siden det var naboen her før. Litt greit å vite så man ikke tråkker i baret.

Jeg har blitt venn med noen av de han har kost seg med i sengen før, så derfor var det gerit han sa ifra. Jeg bryr meg ikke om hvem han har hatt sex med eller hva de har gjort, bare liker ikke pinlige øyeblikk.

Han vet hvem jeg har hatt sex med, av de vi møter.

Jeg bryr meg ikke om hva han har gjort i senga med andre, det gjør meg ikke noe at han har hatt sex med andre heller. Vi snakker ikke mye om vårt tidligere sex liv, men vi snakker om hva vi liker og hva vi vil prøve, noen ting har en av oss prøvd før og da blir det en liten diskusjon, det er ikke sikkert den personen vil prøve det igjen osv.

Skrevet

Ohoi!

Min sambo er tidligere storsjarmør, så dette vil jeg ikke vite så mye om..

Skrevet

Jeg bor sammen med min tidligere bestekompis gjennom ti år, så jeg vet desverre ALT! Det er ingen fordel.. Han har ikke spart på detaljene, og det gjorde ikke jeg heller da vi ofte delte ei flaske vin og snakka om våre siste erobringer... Skulle ønske jeg visste mindre, og at han ikke visste noenting!

Skrevet

Vet mer enn jeg har godt av, og det er fordi jeg ikke har vett på å la være å spørre. Jeg har aldri før med andre brydd meg om fortiden, men med samboer nå liker jeg det ikke! Samtidig som et par av tingene han har i historien sin faktisk pirrer meg. Syk kombinasjon.

Skrevet

Jeg kjenner til noen av forholdene, men ikke de tilfeldige. Er virkelig ikke interessert heller. Det er jo fortid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...